Ο άμεσος αυτός τρόπος αγορών (instant shopping) θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ σε έκδοση beta και θα λανσαριστεί σταδιακά σε όλο τον κόσμο έως το τέλος του 2017.

Η Viber λανσάρει μια νέα αγοραστική εμπειρία, η οποία αναμένεται να επαναπροσδιορίσει το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω φορητών συσκευών, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους μέσα από την εφαρμογή στην οποία αφιερώνουν ήδη τον περισσότερο χρόνο τους: το chat. Αυτή η καινοτομία θα σηματοδοτήσει την έναρξη μίας νέας πορείας της εταιρείας από την ανταλλαγή μηνυμάτων στη δημιουργία εξελιγμένης πλατφόρμας που θα καλύπτει όλες τις ανάγκες και θα προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών μέσω φορητών συσκευών.

Στις 23 Φεβρουαρίου, 2017, η Viber μία από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι στις αρχές Μαρτίου θα λανσάρει μία νέα υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου που θα επιτρέπει στους χρήστες να βρουν τα προϊόντα και τις μάρκες που τους ενδιαφέρουν, απευθείας μέσω των chat extensions. Για τη δημιουργία αυτής της επαναστατικής υπηρεσίας, η Viber άντλησε τεχνογνωσία από τη μητρική εταιρεία, τη Rakuten, κολοσσό στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών είναι μια από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στις φορητές συσκευές. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι πάνω από το 50% των κατόχων smartphones χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για δραστηριότητες που σχετίζονται με αγορές και συγκεκριμένα το 66% από αυτούς πραγματοποιούν μία αγορά τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Ωστόσο, όποιοι έχουν ψωνίσει χρησιμοποιώντας την κινητή τους συσκευή θα σας πουν ότι η διαδικασία είναι αρκετά μοναχική και κουραστική. Προϋποθέτει τη χρήση πολλών εφαρμογών, τη λήψη ατελείωτων screenshots (στιγμιότυπα οθόνης), καθώς και αντιγραφή και επικόλληση αυτών. Τo shopping μέσω smartphone δεν φαίνεται καθόλου διασκεδαστικό και επικοινωνιακό.

Με αυτή τη νέα υπηρεσία, η Viber στοχεύει να προσθέσει ένα αίσθημα κοινότητας και αλληλεπίδρασης στην αγοραστική εμπειρία μέσω των φορητών συσκευών. Η Viber προσφέρει τη δυνατότητα για μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία, που περιλαμβάνει την έρευνα αγοράς, την προώθηση πληροφοριών και εικόνων των προϊόντων, την άμεση επικοινωνία των χρηστών με τα αγαπημένα τους brands, καθώς και την αγορά των προϊόντων που επιθυμούν. Τώρα, οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν το αγοραστικό τους ταξίδι, πατώντας ένα απλό κουμπί στην οθόνη μηνυμάτων του Viber. Στη συνέχεια εισέρχονται σε μια μεγάλη λίστα από κορυφαία εμπορικά σήματα, από τα οποία μπορούν να ενημερωθούν για τα νέα προϊόντα, να μοιραστούν εικόνες και πολλές πληροφορίες μέσω chat, να λάβουν άμεσα σχόλια από τους φίλους τους ή να συζητήσουν απευθείας με την εταιρεία και αν χρειαστεί να μεταβούν στην ιστοσελίδα της ή στην αντίστοιχη εφαρμογή για να ολοκληρώσουν την αγορά.

“Η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι μόνο η αρχή του ταξιδιού στις φορητές συσκευές”, δήλωσε ο Djamel Agaoua, Διευθύνων Σύμβουλος της Viber. “Με την προσθήκη των νέων υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, η Viber δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές που χρησιμοποιούν φορητές συσκευές να μοιραστούν πράγματα που τους αρέσουν με τους αγαπημένους τους πατώντας μόνο ένα-δύο κουμπιά, εύκολα και γρήγορα. Αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα σε ένα πολύ συναρπαστικό ταξίδι που πρόκειται να κάνουμε μαζί με τους χρήστες μας και το οποίο σταδιακά θα βελτιώνεται, καθώς θα προστίθενται νέοι συνεργάτες και θα συγκεντρώνουμε περισσότερα σχόλια και παρατηρήσεις”.

Η νέα υπηρεσία θα λανσαριστεί στις 6 Μαρτίου, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν τις αγορές τους επιλέγοντας μέσα από μια μεγάλη ποικιλία εμπορικών σημάτων και προϊόντων. Ο άμεσος αυτός τρόπος αγορών (instant shopping) θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ μόνο σε έκδοση beta και θα λανσαριστεί σταδιακά σε όλο τον κόσμο έως το τέλος του χρόνου.