Ο όμιλος Βερόπουλος, με την ίδρυση του πρώτου του καταστήματος, Vero, το 1997 στα Σκόπια, αποτέλεσε μια από τις σημαντικότερες ξένες επενδύσεις στη χώρα, εισάγοντας τα Ευρωπαϊκά στάνταρ και τις νεότερες τάσεις στην αγορά της λιανικής.

Το δίκτυο πωλήσεων στη χώρα αποτελείται από 10 σημεία, με εργατικό δυναμικό 800+ εργαζομένων και διακινεί πάνω από 35.000 προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Με στόχο να γνωρίσει εις βάθος το πελατολόγιο της, να το ταυτοποιήσει με την αγοραστική του συμπεριφορά και να επιτύχει υψηλότερα επίπεδα πιστότητας, η Vero S.A αποφάσισε να υιοθετήσει πρόγραμμα πιστότητας. Η επιλογή της SiEBEN για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου ήταν αναμενόμενη λόγω της επιτυχούς συνεργασίας που είχε προηγηθεί στην Ελλάδα.

Η SiEBEN ανέλαβε την υλοποίηση του έργου παρέχοντας λύσεις CRM, Mobile App (iOS & Android), Microsite & Loyalty Development. Προσέφερε επίσης, υπηρεσίες Consulting για το πώς θα βελτιστοποιηθεί ο εμπορικός σχεδιασμός που είχε υιοθετηθεί, καθώς επίσης και Digital Marketing Outsourcing υπηρεσίες, για τις ανάγκες διαχείρισης του προγράμματος πιστότητας της Vero SA και των προσωποποιημένων επικοινωνιών που θα το πλαισιώσουν.

Η λύση που έχει επιλέξει η εταιρεία, ενθαρρύνει την αύξηση πωλήσεων, την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, την πιστότητα των καταναλωτών απέναντι στη μάρκα της, τις γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών και των προτιμήσεων.