Το Netwix.gr, το κορυφαίο αυτόνομο, ελληνικό διαδικτυακό κανάλι με 100% πρωτότυπο και δωρεάν περιεχόμενο κερδίζει όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και ολοένα περισσότερους fans όπως φαίνεται από τη χρονιά που πέρασε.

Επενδύοντας σε ανατρεπτικές εκπομπές με πρωτότυπο περιεχόμενο και φρέσκα πρόσωπα, το NETWIX κατέγραψε περισσότερα από 20 εκατ. video views σε netwix.gr, netwix Youtube & netwix facebook, με 500.000 κατά μέσο όρο το μήνα μοναδικούς επισκέπτες και περισσότερους από 50.000 συνδρομητές στο Youtube. Επιπλέον, σε facebook, instagram και twitter κατέγραψε περισσότερα από 88.000 likes, 10.500 followers και 3.500 followers αντίστοιχα.

Το 2016 έκλεισε εντυπωσιακά, με το NETWIX να μετρά 5 ολοκληρωμένες tailor made εκπομπές για brands και 18 νέες εκπομπές φτάνοντας έτσι τις 60 συνολικά. Οι 5 κορυφαίες εκπομπές για το 2016 ήταν οι «Ένα στα γρήγορα» «Τρία Πουλάκια», “Comedy Room”, “Geek Wars”, και «Ό,τι του Φανή».

Τα top επεισόδια που έγραψαν στις προτιμήσεις του κοινού ήταν το «Ένα στα Γρήγορα» με τη Μαρία Κορινθίου, το «Big talk επ.1: Άσχημα viral videos, προσβλητικές χειρονομίες κι άλλα κουλά», το “Framed” με τη Νατάσα Μποφίλιου, τα «Τρία Πουλάκια» με το «Αυτά είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος!» και το επεισόδιο των “Greek Geeks” «Σπαρτιάτες vs Vikings».

Μελετώντας συνεχώς την αγορά και τα ανερχόμενα trends, κατάφερε να ξεχωρίσει το 2016 κατακτώντας 5 σημαντικά βραβεία από αναγνωρισμένους θεσμούς που επιβραβεύουν τις καλύτερες ψηφιακές πρακτικές. Ένα IAB Mixx Bronze βραβείο στην κατηγορία “Branded Content, Native Advertising & PR Campaigns”, για την ειδικά σχεδιασμένη εκπομπή του NETWIX ”Viral News “ για το Head & Shoulders της εταιρείας Procter & Gamble. Επιπλέον κέρδισε 4 Dime Awards, ένας θεσμός που έχει καθιερωθεί από τους πιο δημοφιλείς για την ανάδειξη και την επιβράβευση βέλτιστων πρακτικών στις ψηφιακές εκδόσεις και μέσα. Συγκεκριμένα, το NETWIX κέρδισε ένα Dime Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing” για την εκπομπή “Viral News” για την Procter & Gamble. Ένα Dime Bronze στην κατηγορία “Best Only Web / Mobile Video Series”. Ένα Dime για τον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας www.netwix.gr στην κατηγορία “Best Only Web / Mobile”. Τέλος, ένα Dime Gold στην κατηγορία “Best Native Advertising για την εκπομπή “Viral News” για την Procter & Gamble.

Η Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of antenna.gr & netwix.gr, δήλωσε με αφορμή τον απολογισμό της χρονιάς που έκλεισε: «Το 2016 ήταν μία πολύ δημιουργική χρονιά, δουλέψαμε σκληρά, επενδύοντας στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου και σε πρωτοποριακές ψηφιακές πρακτικές με εξαιρετική αποδοχή από τα νεανικά κοινά. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε δυναμικά σε αυτή την κατεύθυνση με ψηφιακές υπηρεσίες που θα αποτελέσουν παράδειγμα για την ελληνική αγορά. Μετά από το πρώτο short movie του Netwix και το πρώτο Facebook series που δημιουργήσαμε το 2016, μην εκπλαγείτε αν δείτε το 2017 και το πρώτο transmedia series με την υπογραφή του Netwix».