Η Info Quest Technologies, μέλος του Ομίλου Quest, η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στην Ελληνική αγορά Πληροφορικής από το 1981, διατηρώντας ηγετική θέση, επέλεξε τη SiEBEN για την υλοποίηση έργου CRM με κύριο στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η πολυπλοκότητα του εγχειρήματος, για την οποία και η συμβολή της SiEBEN κρίθηκε σημαντική, ήταν η αρμονική, και χωρίς τεχνικές συνέπειες, ενσωμάτωση του CRM στην ΙΤ αρχιτεκτονική του οργανισμού. Η διασύνδεση του νέου CRM με τα legacy συστήματα στόχο είχε την απεικόνιση των Customer Data από πολλαπλές πηγές ώστε να υπάρχει συνολική εικόνα του πελάτη (customer 360) προς τους χρήστες. Η ομάδα της SiEBEN έχοντας εμπειρία σε διασύνδεση του Dynamics CRΜ με SAP, βοήθησε σημαντικά.

Η ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη σε ένα κεντρικό σημείο θα επιτρέψει την εύκολη διαχείριση και αξιοποίηση των δεδομένων και την άμεση πληροφόρηση των στελεχών της εταιρείας. Σημαντική υπήρξε επίσης η ανάγκη μοντελοποίησης και αυτοματοποίησης των εσωτερικών διαδικασιών σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα, που εξασφαλίζει την αύξηση της παραγωγικότητας των διαφόρων τμημάτων, την απλοποίηση των καθημερινών εργασιών των στελεχών των διαφόρων τμημάτων, την άντληση χρήσιμων αναφορών και πάνω απ’ όλα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η Info Quest Technologies κατανοώντας τις απαιτήσεις ενός τέτοιο έργου, επένδυσε στην εμπειρία και τεχνογνωσία των στελεχών της SiEBEN για την παραμετροποίηση του Microsoft Dynamics CRM 2016. Η πλατφόρμα Microsoft Dynamics CRM 2016 επιλέχθηκε για να συμβάλει στην καλύτερη οργάνωση της ομάδας πωλήσεων, στην ενίσχυση του τμήματος Marketing και επιπλέον στην καλύτερη διαχείριση του After Sales. Η αξιοποίηση της πλατφόρμας και των δυνατοτήτων της με τον βέλτιστο τρόπο θα δώσει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία.

Για την επίτευξη των παραπάνω απαιτήθηκε η ενοποίηση του Microsoft Dynamics CRM με υπάρχοντα συστήματα της εταιρείας, προκειμένου να αντλούνται τα απαραίτητα δεδομένα σε τακτά χρονικά διαστήματα αλλά και να ενημερώνονται και επικαιροποιούνται οι ήδη διαθέσιμες πληροφορίες.

Με την ολοκλήρωση του έργου, η εταιρεία έχει στα χέρια της όλα τα εργαλεία και τις απαραίτητες πληροφορίες για τη καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενώ παράλληλα βελτιώνει σημαντικά την καθημερινότητα και την αποδοτικότητα του προσωπικού της.