Η Gartner, Inc κατατάσσει την Ericsson ανάμεσα στους ηγέτες του κλάδου των Συστημάτων Υποστήριξης Λειτουργίας Δικτύων (OSS) και των Ολοκληρωμένων Εσόδων και Διαχείρισης Πελατών (IRCM) παρόχων υπηρεσιών επικοινωνίας, για πέμπτη και τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αντίστοιχα, σύμφωνα με την έκθεση “Magic Quadrant for Operations Support Solutions”.

Η Gartner αξιολόγησε την Ericsson με βάση την ικανότητά εκτέλεσης και πληρότητας του οράματός της. Επιπρόσθετα, η Ericsson βρίσκεται σε ακόμη υψηλότερη θέση για την πληρότητα του οράματος της στο OSS Magic Quadrant.

Πιστεύουμε πως το ολοκληρωμένο, end-to-end, προ-ενσωματωμένο αρθρωτό σύστημα OSS λογισμικού της Ericsson, έχει καταστήσει τη φήμη της εταιρείας, ως κορυφαίο συνεργάτη για φορείς παγκοσμίως. Το λογισμικό και οι υπηρεσίες της Ericsson βοηθούν στη διαχείριση της πολυπλοκότητας και της μείωσης του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας. Οι λειτουργικές ικανότητες και λύσεις της εταιρείας συμβάλλουν στο χειρισμό και τη διαχείριση των πελατών, υπηρεσιών, δικτύων και IS-IT του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, παρέχοντας εξαιρετική εμπειρία χρήσης, επιχειρηματική καινοτομία και αποτελεσματικότητα.

Η σουίτα IRCM λύσεων της Ericsson περιλαμβάνει συγκλίνουσα χρέωση, επιχειρηματική υπόστήριξη, και συστήματα ελέγχου, καθώς και κατάλογο προϊόντων για μια απλουστευμένη προσέγγιση προς όλους τους πελάτες και τις υπηρεσίες. Το πορτφόλιο της συμπεριλαμβάνει το Charging and Billing in One(CBiO), το Ericsson Revenue Manager, Ericsson BSCS iX, Digital BSS και Ericsson Charging System. Η νεότερη προσθήκη της σουίτας, το Revenue Manager είναι ένα cloud σύστημα συγκλίνουσας χρέωσης και τιμολόγησης, που επιτρέπει το ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και απευθύνεται στις μοναδικές ανάγκες των ψηφιακών υπηρεσιών και επιχειρηματικών μοντέλων στη Διαδικτυωμένη Κοινωνία.

Η Ida La Spisa, Head of Portfolio Strategy & Solutions, Ericsson, αναφέρει: «Αισθανόμαστε πως η έκθεση της Gartner Magic Quadrant επικυρώνει τις επικεντρωμένες στρατηγικές κινήσεις μας στον τομέα σύγκλισης των δικτύων και της πληροφορικής, αλλά και σε καίριές προκλήσεις του κλάδου, όπως IoT, Cloud και E2E Διοίκηση & Ενορχήστρωση υβριδικών δικτύων. Με την προσέγγιση της Ericsson, οι πελάτες μας διαπρέπουν μέσω των ψηφιακών BSS μας, τις δυνατότητες ενορχήστρωσης και της ακλόνητης δέσμευσή μας προς τη ψηφιοποίηση και το 5G.

Η έκθεση της Magic Quadrant για το OSS αξιολογεί προμηθευτές που πωλούν end -to-end συστήματα υποστήριξης (OSSs) σε παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας (CSPs) παγκοσμίως. Το OSS μετατρέπεται σε καίριά θερμοκοιτίδα, επιτρέποντας στους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας να μεταβούν από τις παραδοσιακές υπηρεσίες στις ψηφιακές.

Η αγορά των OSSs συνίσταται για παρόχους υπηρεσιών επικοινωνιών που επιθυμούν να αποκτήσουν εμπορικά πακέτα λογισμικού off-the -shelf και υπηρεσίες υποστήριξης για τις back-office διαδικασίες τους. Οι διαδικασίες αυτές είναι απαραίτητες για τη δημιουργία, την παράδοση, την εκπλήρωση και διασφάλιση της παροχής υπηρεσιών, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία, την τεχνολογία του δικτύου διανομής, το κανάλι, αλλά και τον κλάδο δραστηριοποίησης των πελατών.

Η ολοκληρωμένη διαχείριση των εσόδων και των πελατών (IRCM) της αγοράς περιλαμβάνει τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνιών που θέλουν να αποκτήσουν εμπορικά πακέτα λογισμικού off-the –shelf, που απευθύνονται στα έσοδα της επιχείρησης και των διαδικασιών διαχείρισης πελατών. Το IRCM πληροί όλες τις προδιαγραφές επεξεργασίας συναλλαγών χρέωσης, ανεξάρτητα από το προϊόν, την υπηρεσία, το δίκτυο διανομής, τον κλάδο δραστηριοποίησης πελάτη ή του τρόπου πληρωμής του εν λόγω παρόχου. Περιλαμβάνει επίσης, ένα σύνολο ολοκληρωμένων λύσεων δικτύων, το οποίο υποστηρίζει τη διεύρυνση του πελατολόγιού τους και τη διατήρηση αυτών, με τη δημιουργία εσόδων.

Οι πάροχοι επικοινωνιών οφείλουν να είναι ευέλικτοι, δεδομένου ότι υποστηρίζουν υπηρεσίες σε όλα τα δίκτυα, προσφέρουν μια σειρά από προγράμματα συνδρομών και ωθούν τα όρια της καινοτομίας. Η Ericsson παρέχει μία ολοκληρωμένη, ενιαία σουίτα προϊόντων OSS και BSS που συνδυάζει την επιχειρηματικότητα, τις τεχνολογίες πληροφορικής και τις δυνατοτήτων του δικτύου. Μια ομάδα με περισσότερους από 66.000 επαγγελματίες υπηρεσιών υποστηρίζει αυτές τις προσφορές, με παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και ολοκλήρωσης συστημάτων, υπηρεσίες διαχείρισης, υπηρεσίες που σχετίζονται με το προϊόν, και υπηρεσίες αναμετάδοσης. Η ηγετική θέση της Ericsson στην αγορά, υποστηρίζεται από το έργο της εταιρείας με τους πελάτες, ώστε να βελτιώσει την εμπειρία του συνδρομητή, να αποφέρει νέα έσοδα και να δώσει νέα ώθηση στην αποδοτικότητα. Ως αποτέλεσμα, η Ericsson παραμένει σε αυτή τη θέση για τη συνεχιζόμενη επιτυχία της, καθοδηγούμενη από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες δεδομένων.