Η SAP Hellas είναι κύριος χορηγός στο συνέδριο Lean Customer Service, το οποίο διεξάγεται μεταξύ 12 και 13 Ιουνίου, στο Helexpo Palace, στο Μαρούσι και διοργανώνεται από το Supply Chain Institute, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.

 


sapΤο κύριο θέμα του συνεδρίου είναι το πώς οι διαδικασίες πωλήσεων και η εφοδιαστική αλυσίδα μπορούν από κοινού να μειώσουν τα περιττά κόστη για έναν οργανισμό, ενώ αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος στελεχών από σημαντικές ελληνικές επιχειρήσεις.


Η μείωση του συνολικού κόστους σε συνδυασμό με τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας των στελεχών μιας επιχείρησης αποτελούν βασικές προκλήσεις για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, ειδικά στο πλαίσιο της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας. Το συνέδριο αυτό, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς θέματα όπως οι διαδικασίες πωλήσεων, τα logistics, ο ρόλος της τεχνολογίας και η διατήρηση κερδοφόρων σχέσεων με τους πελάτες άπτονται της καθημερινότητας μιας σύγχρονης επιχείρησης. Αυτού του είδους τα θέματα αποτελούν βασικούς τομείς δραστηριοποίησης για την SAP, η οποία είναι προσηλωμένη στο να δίνει λύσεις που να βελτιστοποιούν την παραγωγική λειτουργία των επιχειρήσεων και να αποτελεί πάντα έναν αξιόπιστο σύμβουλο.


Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί ανοιχτό forum και εκπαιδευτικές συνεδρίες, κατά τις οποίες οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους προβληματισμούς τους και να έρθουν σε επαφή με λύσεις που αφορούν στους τομείς των πωλήσεων και της εφοδιαστικής αλυσίδας.