Μία νέα διάκριση έλαβε η SingularLogic στο πλαίσιο του διαγωνισμού Estia Awards 2017, που διεξήχθη με σκοπό να αναδείξει την ποιότητα και την καινοτομία που εφαρμόζονται στην ελληνική εστίαση.

Συγκεκριμένα, η SingularLogic έλαβε αργυρό βραβείο, στην κατηγορία “Loyalty program” για τo Σύστημα Πιστότητας Πελατών – My Starbucks Rewards, που έχει υλοποιήσει για την εταιρεία Starbucks στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Η λύση SingularLogic Galaxy CRM & Loyalty, παραμετροποιήθηκε με τρόπο που να επιτρέπει στην επιχείρηση να διαχειρίζεται κάθε πτυχή του Συστήματος Πιστότητας για να μεγιστοποιεί τα οφέλη της. Η λύση περιλαμβάνει:

  • Σχεδιασμό Web portal πελατών, για τη διαχείριση του προγράμματος πιστότητας Starbucks Card.
  • Σύνδεση με το υπάρχον σύστημα λιανικής Micros PoS (μέσω web services) για διαχείριση των μελών (πχ αναγνώριση πελάτη και άμεση ενημέρωσή του για online παροχές).
  • Υλοποίηση εξατομικευμένων ενεργειών Marketing (email, SMS).

Η λύση απέφερε σημαντικά οφέλη στην εταιρεία Starbucks όπως αυτοματοποίηση των διαδικασιών, άμεση επικοινωνία με τους πελάτες της, δυνατότητα για προωθητικές ενέργειες και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων για καλύτερη μελλοντική διαχείριση, αύξηση της πιστότητας των πελατών και βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησής τους.

Η λύση SingularLogic Galaxy CRM & Loyalty, με την οποία πραγματοποιείται η διαχείριση του «My Starbacks Rewards» καθώς και η βάση δεδομένων του Συστήματος, φιλοξενούνται στις υποδομές της First Data Hellas, η οποία παρέχει σχετικές υπηρεσίες επεξεργασίας, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος και την απόλυτη ασφάλεια των δεδομένων. Επιπλέον προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες υποστήριξης (call center & helpdesk services) στους πελάτες/καταναλωτές των Starbucks εξασφαλίζοντας άριστη εξυπηρέτηση.