Η Velti, ανακοίνωσε την εξαγορά της Ad Infuse Inc. με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στο χώρο του mobile marketing και advertising, παγκοσμίως.

veltiΠαράλληλα, η εξαγορά της Ad Infuse, πρωτοπόρος εταιρεία στο χώρο της εξατομικευμένης διαφήμισης μέσω κινητού τηλεφώνου, επιτρέπει στη Velti να εδραιοποιήσει τη θέση της στην αγορά των ΗΠΑ και να διατηρήσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, τα επόμενα χρόνια.


Η εξαγορά της Ad Infuse θα ισχυροποιήσει την ομάδα μας στις ΗΠΑ και θα επεκτείνει το εύρος των προϊόντων μας. Η αγορά του mobile advertising and marketing συνεχίζει να αναπτύσσεται με γρήγορο ρυθμό ακόμα και στο σημερινό δυσμενές οικονομικό περιβάλλον. Παράλληλα, αλλάζει γενικότερα η αγορά του marketing και το κινητό αποτελεί, πλέον, τον καταλύτη της αλλαγής αυτής. Η Velti χαράσσει νέους δρόμους στον τρόπο με τον οποίο το κινητό επηρεάζει τις αγορές του marketing και της διαφήμισης” ανέφερε ο Αλέξανδρος Μούκας, CEO της Velti, και πρόσθεσε: “Η εξαγορά αυτή μας παρέχει πρόσβαση σε μία καταξιωμένη ομάδα διοίκησης, μια αξιόλογη πελατειακή βάση και μία προηγμένη τεχνολογία που θα μας βοηθήσει να επισπεύσουμε τη διεθνή μας ανάπτυξη.”


Η Velti θα εντάξει άμεσα στη λειτουργία της τα αναγνωρισμένου κύρους διοικητικά στελέχη της Ad Infuse, την ισχυρή πελατειακή της βάση και τη βραβευμένη τεχνολογία της.


Ο Brian Cowley, CEO της Ad Infuse που θα αναλάβει τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Velti στη Β. Αμερική δήλωσε σχετικά: “Η συμφωνία αυτή παρέχει στους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες μας την πιο ολοκληρωμένη λύση που υπάρχει στην αγορά, ενώ θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικές λύσεις σε διαφημιστικές εταιρείες, brands, παρόχους περιεχομένου και κινητής τηλεφωνίας.”


H ενσωμάτωση της τεχνολογίας της Ad Infuse στην Mobile Marketing Πλατφόρμα της Velti (MMP) δίνει στις διαφημιστικές εταιρείες, λύση στο σημαντικό πρόβλημα της συναλλαγής με πολυάριθμους προμηθευτές για την υλοποίηση μίας ολοκληρωμένης καμπάνιας και συγχρόνως δίνει πρόσβαση στη μοναδική ολοκληρωμένη λύση της αγοράς που επιτρέπει, μεταξύ άλλων, διενέργεια media planning στο κινητό και διαχείριση, υλοποίηση, βελτιστοποίηση και ανάλυση ενεργειών mobile marketing και advertising.


Επιπλέον, η βελτιωμένη πλατφόρμα της Velti αποτελεί το μοναδικό σημείο αναφοράς για τη διενέργεια media planning σε ποιοτικούς παρόχους περιεχομένου κινητής τηλεφωνίας, καθώς και για την παρακολούθηση της εξέλιξης της καμπάνιας σε κάθε μέσο που ‘επικοινωνεί’ με το κινητό (TV, έντυπη και υπαίθρια διαφήμιση). Παράλληλα, η νέα βελτιωμένη πλατφόρμα επιτρέπει την αλληλεπίδραση με τον χρήστη, με πάνω από 90 δοκιμασμένα σενάρια, και τη δημιουργική χρήση των πλούσιων σε περιεχόμενο μέσων, όπως ιστοσελίδες, διάφορες εφαρμογές στο κινητό, παιχνίδια και βίντεο.


Η εταιρεία που θα προκύψει από την ενοποίηση της Velti και της Ad Infuse θα απασχολεί περισσότερα από 400 άτομα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κίνα, την Ινδία και τη Μέση Ανατολή. Η Velti κατέχει ήδη τη θέση της μεγαλύτερης εταιρείας διεθνώς στο χώρο του  mobile marketing και advertising με λειτουργία σε 35 χώρες και έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει με την πλατφόρμα της περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές, ενώ παράλληλα μερικές από τις κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες, brands, παρόχους κινητής τηλεφωνίας και εταιρείες μέσων ενημέρωσης συμπεριλαμβάνονται στους πελάτες της όπως: Microsoft, Disney, Unilever, Orange, SingTel, MasterCard, CBS κ.λπ.


Η Velti ανακοίνωσε πρόσφατα ισχυρή οργανική ανάπτυξη για το 2008, με αύξηση εσόδων  κατά 164% σε σχέση με το 2007 και παράλληλη αύξηση κερδοφορίας: οι πωλήσεις άγγιξαν τα $70 εκατομμύρια, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων τα $17 εκατομμύρια. Τα έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2009 αναμένεται να είναι κατά 50% υψηλότερα της αντίστοιχης περιόδου του 2008. Ο όμιλος Velti συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρή κεφαλαιακή διάρθρωση και υψηλά ταμειακά διαθέσιμα, και σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την εν λόγω εξαγορά με ίδια και δανειακά κεφάλαια. Η διοίκηση της Velti αναμένει ότι μετά την ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης της Ad Infuse το 2009, η τελευταία θα έχει θετική επίδραση  στην κερδοφορία του 2010.