Οι Έλληνες επιθυμούν τη δωρεάν επιστροφή αγαθών που αγοράστηκαν online.

 Μία από τις πλέον δημοφιλείς υπηρεσίες της PayPal, η Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων, η οποία αρχικά λανσαρίστηκε σε πιλοτικό επίπεδο, εξακολουθεί να λειτουργεί σε τρέχουσα βάση τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες, έχοντας αποδείξει πόσο δημοφιλής είναι στους καταναλωτές. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική είδηση για όσους σκοπεύουν να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους στο διαδίκτυο.

Η μεγαλύτερη αγοραστική σαιζόν μόλις ξεκίνησε, και διαπιστώνουμε ήδη ότι κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής, οι προσδοκίες των καταναλωτών όσον αφορά τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την αγοραστική εμπειρία, είναι υψηλότερες από ποτέ. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη εκτίμηση της PayPal – κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου το 2016, οι άνθρωποι θα πραγματοποιήσουν έναν σημαντικά αυξημένο αριθμό online αγορών. Ο όγκος των συναλλαγών αναμένεται να ξεπεράσει τα 25.000 δολάρια ανά δευτερόλεπτο

[1]. Την ίδια στιγμή, τα υψηλά μεταφορικά έξοδα επιστροφής, είναι αποθαρρυντικά για όλο και περισσότερους διαδικτυακούς αγοραστές και όπως προκύπτει από τη μελέτη της PayPal και της GfK για τις διασυνοριακές αγορές – το 43% των Ελλήνων διαδικτυακών καταναλωτών, θεωρεί τη δωρεάν επιστροφή προϊόντων ως τον κύριο παράγοντα που καθιστά πιο πιθανή την online αγορά2.

Αναγνωρίζοντας τον προβληματισμό των καταναλωτών και κατανοώντας τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των μοντέρνων e-shoppers, η PayPal αποφάσισε να παρέχει την υπηρεσία Δωρεάν Επιστροφής σε μόνιμη και όχι πιλοτική βάση. Η υπηρεσία αυτή καταδεικνύει την αφοσίωση της PayPal στο να μετατρέψει τις χριστουγεννιάτικες και όχι μόνο online αγορές, σε μια πιο ασφαλή και ευχάριστη εμπειρία για όλους. Οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν τώρα εύκολα να επιστρέψουν ένα φυσικό προϊόν που αγόρασαν online και εξόφλησαν μέσω PayPal – ανεξαρτήτως από το λόγο για τον οποίο το επιστρέφουν – και να λάβουν την επιστροφή των μεταφορικών κατευθείαν στον PayPal λογαριασμό τους, απλά με την εγγραφή στην υπηρεσία στην ιστοσελίδα της PayPal.

Οι Έλληνες επιστρέφουν πιο συχνά είδη ένδυσης και ηλεκτρονικά προϊόντα

 Σύμφωνα με στατιστικά της PayPal, οι κυριότεροι λόγοι επιστροφής προϊόντων μεταξύ καταναλωτών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης είναι: η παραλαβή είδους σε λάθος νούμερο και το προϊόν να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πιο συχνά είναι τα είδη ένδυσης και τα ηλεκτρονικά, ενώ όσον αφορά στην τοποθεσία, οι καταναλωτές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, συνήθως επιστρέφουν ανεπιθύμητα είδη τοπικά, στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Κίνα.

– Η υπηρεσία PayPal Refunded Returns (Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων), προσδίδει στους καταναλωτές περισσότερη αγοραστική εμπιστοσύνη όταν ψωνίζουν online, – δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. – Στην PayPal, πιστεύουμε ότι οι αγορές πρέπει να είναι απλές, ασφαλείς και γρήγορες και οι διαδικασίες πληρωμής και επιστροφών να λειτουργούν όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτα και στο παρασκήνιο. Κάτι τέτοιο είναι ακόμα πιο σημαντικό κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, όταν οι καταναλωτές θαμπώνονται από τις αμέτρητες επιλογές σε εκπτώσεις και προσφορές, αλλά θέλουν να νιώθουν προστατευμένοι ακόμα και στην σπάνια περίπτωση, όταν ένα προϊόν δεν παραληφθεί όπως περιγραφόταν  ή απλώς επειδή άλλαξαν γνώμη και αποφάσισαν να το επιστρέψουν, – συνοψίζει.

Δεν είναι σωστό; Κανένα πρόβλημα

Η υπηρεσία Refunded Returns είναι δωρεάν, απλή και εύκολη στη χρήση. Για να λάβετε την επιστροφή των μεταφορικών σας, χρειάζεται να ακολουθήσετε τέσσερα απλά βήματα:

  1. Εγγραφείτε δωρεάν στο πρόγραμμα και πληρώστε τις αγορές σας με PayPal.
  2. Συμφωνείστε με τον έμπορο για την επιστροφή και επιστρέψτε το πακέτο ακολουθώντας την πολιτική επιστροφών τους
  3. Μέσα σε 14 ημέρες (από τον Ιανουάριο του 2017 – θα ισχύει για 30 ημέρες), καταχωρείστε το αίτημά σας στη συγκεκριμένη σελίδα στην ιστοσελίδα της PayPal και ανεβάστε ένα αρχείο με σκαναρισμένη την ταχυδρομική απόδειξη.
  4. Πιστωθείτε το ποσό της επιστροφής στον λογαριασμό σας στην PayPal μετά από 5 εργάσιμες ημέρες από την έγκριση σε σχέση με το αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Οι χρήστες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν έως 12 επιστροφές ετησίως σε ποσό έως 30 ευρώ ανά επιστροφή. Σύμφωνα με την ανάλυση αγορών μέσω PayPal, το ποσό των 30 ευρώ καλύπτει έξοδα επιστροφής για τα περισσότερα υλικά αγαθά σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Για να ενημερωθείτε για όλους τους όρους της υπηρεσίας Refunded Returns, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της PayPal.

[1] PayPal’s Global Holiday Predictions 2016

2 On PayPal’s behalf, GfK interviewed a representative quota sample of 1,000 internet users (aged 18 – 65) across Greece who own and/or use an internet-enabled device. The survey was conducted in June 2016, using an online questionnaire (Computer-Assisted Web Interviewing – CAWI). The structure of the sample was adjusted by controlling the age / gender quotas to match the structure of Greek internet users in terms of gender and age.