Η CLOUDBIZ αναλαμβάνει την πελατοκεντρική (CRM) διαχείριση όλων των brands του Ομίλου Folli Follie Group σε Λονδίνο και Χονγκ Κονγκ.

Σε στρατηγική συμφωνία με τον Όμιλο FF Group προχώρησε η CLOUDBIZ, κορυφαίο marketing technology agency, με στόχο την περαιτέρω επέκτασή της σε αγορές του εξωτερικού.

Η συγκεκριμένη συνεργασία είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς αποτελεί το κινητήριο όχημα για τη δυναμική είσοδο και επέκταση σε νέες διεθνείς αγορές, στις οποίες ο Όμιλος FF Group διαθέτει σημαντική παρουσία. Παράλληλα, μέσω της συνεργασίας αυτής, η CLOUDBIZ εισέρχεται δυναμικά στον τομέα του e-commerce – έναν τομέα που αναπτύσσεται διαρκώς – με περισσότερες και πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες για τις εταιρείες. Στόχος της CLOUDBIZ τα επόμενα πέντε χρόνια είναι να αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες marketing technology διεθνώς, παρέχοντας ολοκληρωμένες omni – channel λύσεις στο λιανεμπόριο και προσφέροντας μία ενοποιημένη εμπειρία καταναλωτή τόσο στο φυσικό όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

memiamatia-880x329

Ειδικότερα, μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας, η CLOUDBIZ στις αρχές του 2017 θα έχει φυσική παρουσία με εξειδικευμένο προσωπικό στις αγορές του Λονδίνου και του Χονγκ Κονγκ, δύο αγορές που διαθέτουν και παρουσιάζουν μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στον τομέα του digital retail marketing.

Μέσω της στρατηγικής συμφωνίας θα χρηματοδοτηθεί ένα πενταετές business plan, με επενδύσεις ύψους 1,5 εκατ. ευρώ την επόμενη διετία, ενώ παράλληλα ο Όμιλος FF Group θα συμμετέχει στη μετοχική σύνθεση της CLOUDBIZ.

Ο CEO της CLOUDBIZ, κ. Ευάγγελος Καραλής δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία μας με τον όμιλο FF Group είναι ένα σημείο-σταθμός για την CLOUDBIZ, καθώς επιτρέπει την περαιτέρω ενδυνάμωση των δραστηριοτήτων μας και την υλοποίηση του business plan μας για δυναμική επέκταση σε διεθνείς αγορές. Μέσω αυτής της πολύ σημαντικής συνεργασίας, από το 2017 θα αποκτήσουμε παρουσία στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Ασίας, αναπτύσσοντας ουσιαστικά την εξωστρέφειά μας με έναν στρατηγικό συνεργάτη, όπως ο Όμιλος FF Group