Η ON Telecoms επεκτείνει τη λύση Oracle® Communications Billing and Revenue Management για να υποστηρίξει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης της.

ontelecoms
Η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management θα επιτρέψει στην ON Telecoms να διαθέτει γρήγορα νέα προϊόντα στην αγορά και να παρακολουθεί τις χρεώσεις των υπηρεσιών φωνητικών κλήσεων προς σταθερά δίκτυα και των υπηρεσιών ευρυζωνικής πρόσβασης στο Internet και τηλεόρασης, σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας τη γρήγορη απόδοση της επένδυσης.

  • Το λογισμικό υποδομής της Oracle στο οποίο έχει βασιστεί η υλοποίηση της λύσης, περιλαμβάνει την Oracle Database και τον Oracle Application Server και υποστηρίζει υπηρεσίες τιμολόγησης για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς πελάτες της ON Telecoms, οι οποίοι αγοράζουν υπηρεσίες με κάποιο από τα προσφερόμενα πακέτα και σε διάφορες τιμές συνδρομής.
  • Η εφαρμογή εξασφαλίζει μια ενιαία εικόνα για τον πελάτη, σε πραγματικό χρόνο, η οποία περιλαμβάνει το παρεχόμενο πακέτο υπηρεσιών, πληροφορίες ιστορικού και τιμολόγησης. Μια τέτοια εικόνα επιτρέπει στην ON Telecoms να προσφέρει ευέλικτες επιλογές τιμολόγησης, ενσωματώνοντας διάφορους τρόπους πληρωμής, πακέτα προϊόντων και υπηρεσιών και τύπους πελατών. Αυτός ο τύπος εξατομικευμένης εξυπηρέτησης έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει σε βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
  • Επιπλέον, η δυνατότητα απεικόνισης πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο που προσφέρει η πλατφόρμα της Oracle βοηθάει την ON Telecoms στη μεγιστοποίηση των εσόδων και την ελαχιστοποίηση των απωλειών που σχετίζονται με περιπτώσεις εξαπάτησης και διαρροής εσόδων – δυνατότητες που παίζουν σημαντικό ρόλο για τη βελτίωση των περιθωρίων και την παροχή υπηρεσιών υψηλότερης ποιότητας προς τους πελάτες.
  • Σχετικές Δηλώσεις

    • «Είμαστε εξαιρετικά φιλόδοξοι όσον αφορά στη διεύρυνση της πελατειακής μας βάσης. Οι λύσεις της Oracle μάς βοήθησαν να μπούμε στην αγορά σε χρονικό διάστημα μερικών εβδομάδων. Γνωρίζοντας λοιπόν, ήδη, ότι η Oracle κατανοεί πλήρως την ευμετάβλητη φύση των επιχειρησιακών μοντέλων στο χώρο του triple-play, επιλέξαμε την τεχνολογία της γιατί κάλυπτε την ανάγκη μας για μια ευέλικτη και επεκτάσιμη λύση που θα μας βοηθούσε να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες ώστε να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους πελάτες», ανέφερε ο Γιώργος Μαυρίδης, Διευθυντής IT της ON Telecoms.
    • «Η Oracle αποτελεί σημαντικό προμηθευτή συστημάτων τιμολόγησης και διαχείρισης εσόδων για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που βοηθάμε την ON Telecoms να πετύχει τους στόχους της. Πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για την επίτευξη υπηρεσιών νέας γενιάς είναι να δώσουμε στους παρόχους τη δυνατότητα για καλύτερο έλεγχο, καθώς και τα μέσα για να διαχειριστούν την παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών, από τα πρώτα στάδια της δημιουργίας και διαμόρφωσής τους, μέχρι τις τελικές φάσεις της διάθεσης και τιμολόγησης. Η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management θα δώσει στην ON Telecoms τη δυνατότητα να πετύχει όλα τα παραπάνω», δήλωσε ο Tim Porter, Vice President Sales EMEA, Oracle Communications.