Η ON Telecoms επεκτείνει τη λύση Oracle® Communications Billing and Revenue Management για να υποστηρίξει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης της.
Η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management θα επιτρέψει στην ON Telecoms να διαθέτει γρήγορα νέα προϊόντα στην αγορά και να παρακολουθεί τις χρεώσεις των υπηρεσιών φωνητικών κλήσεων προς σταθερά δίκτυα και των υπηρεσιών ευρυζωνικής πρόσβασης στο Internet και τηλεόρασης, σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας τη γρήγορη απόδοση της επένδυσης.
Σχετικές Δηλώσεις
- «Είμαστε εξαιρετικά φιλόδοξοι όσον αφορά στη διεύρυνση της πελατειακής μας βάσης. Οι λύσεις της Oracle μάς βοήθησαν να μπούμε στην αγορά σε χρονικό διάστημα μερικών εβδομάδων. Γνωρίζοντας λοιπόν, ήδη, ότι η Oracle κατανοεί πλήρως την ευμετάβλητη φύση των επιχειρησιακών μοντέλων στο χώρο του triple-play, επιλέξαμε την τεχνολογία της γιατί κάλυπτε την ανάγκη μας για μια ευέλικτη και επεκτάσιμη λύση που θα μας βοηθούσε να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες ώστε να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους πελάτες», ανέφερε ο Γιώργος Μαυρίδης, Διευθυντής IT της ON Telecoms.
- «Η Oracle αποτελεί σημαντικό προμηθευτή συστημάτων τιμολόγησης και διαχείρισης εσόδων για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που βοηθάμε την ON Telecoms να πετύχει τους στόχους της. Πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για την επίτευξη υπηρεσιών νέας γενιάς είναι να δώσουμε στους παρόχους τη δυνατότητα για καλύτερο έλεγχο, καθώς και τα μέσα για να διαχειριστούν την παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών, από τα πρώτα στάδια της δημιουργίας και διαμόρφωσής τους, μέχρι τις τελικές φάσεις της διάθεσης και τιμολόγησης. Η λύση Oracle Communications Billing and Revenue Management θα δώσει στην ON Telecoms τη δυνατότητα να πετύχει όλα τα παραπάνω», δήλωσε ο Tim Porter, Vice President Sales EMEA, Oracle Communications.