H Eurobank υποστηρίζει τις νεοσύστατες επιχειρηματικές δραστηριότητες που στοχεύουν σε νέες ιδέες, σε καινοτομίες, στην επιτυχία.

Για τις πρωτοβουλίες της Eurobank στην ανάπτυξη της νεανικής επιχειρηματικότητας, των startups δηλαδή, στην Ελλάδα μίλησε ο  γενικός διευθυντής Μarketing, Eταιρικής Eπικοινωνίας και Πελατειακών Σχέσεων του ομίλου, κ. Μιχάλης Βλασταράκης, στο πολυσυνέδριο Capital + Vision.

Αρχικά, ο κ. Βλασταράκης, με μια σύντομη παρουσίαση (και σύγκριση με τη χώρα μας) της προόδου που καταγράφει τα τελευταία χρόνια το Ισραήλ (περισσότερες startups και από την Ιαπωνία) στον τομέα της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, παρουσίασε τα πρότζεκτ που υποστηρίζει η Eurobank στην Ελλάδα και μέσω αυτών δίνονται ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους με νέες ιδέες να καινοτομήσουν και να διακριθούν επιχειρηματικά.

Ο κ. Βλασταράκης έδωσε μεγάλη σημασία στο φαινόμενο του brain drain (η Ελλάδα χάνει 50 δισ. ευρώ σε εθνικό πλούτο), δηλαδή της φυγής νέων επιστημόνων στο εξωτερικό εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, για να σημειώσει πως με το πρόγραμμα Egg – Enter Grow Go, με τη συνδρομή του Corallia (Clusters Initiative), η Eurobank εστιάζει στη νεανική επιχειρηματικότητα.

Για αυτήν την αποστολή λοιπόν η Eurobank διέθεσε ένα κτίριο 1.500 τ.μ., για ένα εργασιακό περιβάλλον με μοντέρνα συστήματα και τεχνολογία για mentoring, coaching, one stop shop services accounting, legal, marketing, hr.

“Έχουμε 185 νέους επιχειρηματίες γύρω στα 20, και 54 εταιρείες με πάνω από 2 εκατ. ευρώ τζίρο ήδη λειτουργούν”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

euro1

Πού διαφέρει το Egg;

Σκοπός του Egg – Enter Grow Go, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, είναι η επιχειρηματικότητα, δηλαδή να βάλει το μυαλό των νέων αυτών ανθρώπων να γεμίσει ιδέες, καινοτόμες και άμεσα υλοποιήσιμες, καθώς και η κοινωνική ευθύνη.

“Το πρόγραμμα όμως διαφέρει από τα υπόλοιπα επειδή έχει και την πρώτη χρηματοδοτική προσπάθεια, αυστηρό πλαίσιο φιλτραρίσματος των ιδεών που παρουσιάζονται, αλλά και αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον”, ανέφερε ο κ. Βλασταράκης.

Στη συνέχεια κάνοντας έναν απολογισμό της μέχρι τώρα λειτουργίας του προγράμματος, σημείωσε πως “οκτώ στις δέκα ιδέες γίνονται επιχειρήσεις, ενώ παρέχεται εξαιρετική συμβουλευτική υποστήριξη από την ελληνική αγορά”.

“Με το Egg – Enter Grow Go δημιουργούμε ένα νέο επιχειρηματικό τοπίο για τη χώρα μας”, υπογράμμισε ο γενικός διευθυντής Μarketing, Eταιρικής Eπικοινωνίας και Πελατειακών Σχέσεων του ομίλου Eurobank.

 

πηγή: www.capital.gr