Με περαιτέρω άυξηση του μεριδίου αγοράς της, η Epson παραμένει ο πρώτος κατασκευαστής προβολέων παγκοσμίως για 8η συνεχή χρονιά.
Η Valérie Riffaud-Cangelosi, Video Projectors Business Manager EMEA, Epson Europe, σχολίασε σχετικά: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η Epson έχει διατηρήσει την κυριαρχία της στην αγορά κατασκευαστών προβολέων τόσο στην Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως. Η Epson παράγει μια ευρεία γκάμα προβολέων για πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων του εταιρικού, του εκπαιδευτικού, του home cinema, εξασφαλίζοντας πάντα εξαιρετική απόδοση, αξιοπιστία και καινοτομία. Αυτό άλλωστε αποδεικνύουν και τα αυξημένα μερίδια αγοράς.”
Η τεχνολογία Epson 3LCD συμπληρώνει φέτος δύο δεκαετίες καινοτομίας από τη δημιουργία του πρώτου 3LCD προβολέα το 1989. Η κυρίαρχη τεχνολογία παγκοσμίως, 3LD χρησιμοποιεί τα πρωτοποριακά συστήματα 3-chip high-temperature polysilicon (HTPS) LCD για να προσφέρει εικόνες φυσικές και φωτεινές αποτυπώνοντας κάθε λεπτομέρεια. Η τεχνολογία Epson προσφέρει επίσης αποδεδειγμένη αξιοπιστία σε συνδυασμό με εξαιρετική αποτελεσματικότητα στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα.
Επιπλέον, με στόχο να προσδιορίσει τη φωτεινότητα του χρώματος που παράγεται από τους προβολείς της, η Epson τώρα χρησιμοποιεί το μετρικό σύστημα Colour Light Output[2] (CLO). Το CLO προσδιορίζει με ακρίβεια την απόδοση χρωμάτων κάθε προβολέα σε σχέση με τη συμβατική φωτεινότητα ή τις ρυθμίσεις φωτός, μετρώντας μόνο την παραγωγή άσπρου χρώματος.
Η περιβαλλοντική απόδοση αποτελεί επίσης πρώτη προτεραιότητα για την Epson. Κάθε προβολέας είναι σχεδιασμένος να ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, ενώ καινοτόμες τεχνολογίες όπως η E-TORL και η 3LCD εξασφαλίζουν ότι όλοι οι προβολείς έχουν μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.
[1] Πηγή: Futuresource Consulting Limited, www.futuresource-consulting.com
[2] Το Colour Light Output (CLO) είναι ένα σύστημα που μετράει την απόδοση χρωμάτων από τον προβολέα. Το CLO παρέχει στους χρήστες μια απλή, ακριβή και εύληπτη μέθοδο για να αξιολογήσουν την απόδοση χρωμάτων των προβολέων και έτσι να πάρουν πιο σωστές αποφάσης για την αγορά κάποιου προϊόντος.