Νέο πρόγραμμα «Check in & Win» από την Cloudbiz για το Factory Outlet. Το πρόγραμμα Πιστότητας & Επιβράβευσης επανασχεδιάστηκε, με απώτερο σκοπό τη βέλτιστη ανταμοιβή των καταναλωτών.

Cloudbiz - LogoΗ Cloudbiz, κορυφαία πάροχος προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών και συστημάτων CRM στην Ελλάδα, ανέλαβε τον επανασχεδιασμό και την υλοποίηση του Προγράμματος Επιβράβευσης του Factory Outlet, παρέχοντας στους καταναλωτές και στα ήδη υπάρχοντα μέλη ουσιαστική ανταμοιβή με τη νέα κάρτα προνομίων Check In & Win.

 

Mέσα από το ανανεωμένο και ανταποδοτικό πρόγραμμα επιβράβευσης «Check in & win», κάθε ευρώ αγορών με­ταφράζεται σε πόντους. Με τη συγκέντρωση συγκεκριμένων πόντων, ο κάτοχος κερδίζει Checkbook επιταγών, τις οποίες μπορεί να εξαργυρώσει αποκτώντας ακόμη πιο οικονομικά αγαπημένες fashion προτάσεις του Factory Outlet. Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, η ανανέωση των καρτών και οι εγγραφές νέων μελών πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά, μέσω ειδικής εφαρμογής που έχει εγκατασταθεί στα infokiosks και στη γραμματεία των πολυκαταστημάτων Factory Outlet.

 

Η Cloudbiz, με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία σε CRM συστήματα και Loyalty προγράμματα, ανέπτυξε τον εμπορικό επανασχεδιασμό και τη στρατηγική μελέτη του σχήματος, ορίζοντας όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για ένα ολοκληρωμένο και επιτυχημένο σχήμα Loyalty, λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του Factory Outlet, το οποίο σε καθημερινή βάση εξυπηρετεί χιλιάδες επισκέπτες που αναζητούν στυλ, ευκολία, επώνυμα brand names και συμφέρουσες τιμές.

 

Σημειώνεται ότι το Factory Outlet, μέλος του ομίλου FFGroup, είναι το μεγαλύτερο Ελληνικό πολυκατάστημα Outlet που από το 1999 προσφέρει περισσότερα από 200 είδη επωνύμων brands και σχεδιαστών σε μοναδικά χαμηλές τιμές, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, διαθέτοντας καταστήματα στην οδό Πειραιώς 76 και στο Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου.

 

Ο κ. Ευάγγελος Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Cloudbiz, δήλωσε σχετικά: «Είναι χαρά μας να εξελίσσουμε και να επανασχεδιάζουμε loyalty προγράμματα, με κύριο στόχο την βέλτιστη επιβράβευση των καταναλωτών, μέσω προγραμμάτων που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τους και τους δίνουν κίνητρο να παραμείνουν πιστοί σε ένα brand ή μία υπηρεσία. Πιστεύουμε ότι το ανανεωμένο ‘Check in & Win’ εξυπηρετεί κατά το μέγιστο τις ανάγκες του Factory Outlet για ουσιαστική ανταμοιβή των πελατών του και ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης που ήδη έχει δημιουργήσει μαζί τους, παρέχοντας πόντους επιβράβευσης από την πρώτη κιόλας ημέρα της εγγραφής τους».

 

Η κα. Ελεάνα Παγουλάτου, Fashion Marketing Director της FF Group, δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία με την Cloudbiz: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το ανανεωμένο σχήμα ‘Check in & Win’ και ήταν κάτι που επιδιώκαμε από καιρό. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία μας με την Cloudbiz ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες αυτού του πολύπλοκου έργου και προσφέρει ουσιαστική αξία στους πελάτες μας και την εταιρεία».