Η Panda Security κέρδισε το βραβείο Best eCommerce Software, αφήνοντας 89 βαθμούς πίσω στη δεύτερη θέση τη Softonic (software download portal).


Panda-Cloud-Antivirus-2.1Η Panda Security, The Cloud Security Company, ανακοίνωσε ότι κέρδισε την κορυφαία διάκριση στα Best Customer Experience Awards 2012 στην κατηγορία eCommerce Software. Τα βραβεία αυτά που οργανώνονται από το Best Customer Experience Institute, επιβραβεύουν την καλύτερη ποιότητα, την εξυπηρέτηση πελατών και την αγοραστική εμπειρία στο σύνολο. Αυτή είναι η πρώτη διοργάνωση των βραβείων αυτών, η οποία επέτρεψε σε πάνω από 2.000 καταναλωτές στην Ισπανία να επιλέξουν τις 500 κορυφαίες επιχειρήσεις στη χώρα, σε 85 διαφορετικές κατηγορίες


Τα Best Customer Experience Awards 2012 είναι το αποτέλεσμα αυστηρής έρευνας αγοράς η οποία αξιολόγησε την εξυπηρέτηση πελατών των επιλεγμένων εταιρειών. Η Panda Security απέσπασε το βραβείο για το Best eCommerce Software με συνολική βαθμολογία 723 βαθμών, 44,5 βαθμούς πάνω από το μέσο όρο των αποτελεσμάτων.


“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να λάβουμε αυτό το σπουδαίο βραβείο από την κοινότητα των καταναλωτών. Είναι μια ανταμοιβή για την προσπάθεια μας να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών”, εξήγησε ο Enrique Aguilera, VP Consumer Sales and Marketing στην Panda Security. “Στην Panda Security είμαστε πλήρως δεσμευμένοι στην παροχή των καλύτερων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας, όπως και όλα τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν τη μέγιστη ασφάλεια χωρίς καμία ανησυχία”.


Η Panda ήταν ο νικητής στην κατηγορία eCommerce Software, αφήνοντας 89 βαθμούς πίσω στη δεύτερη θέση τη Softonic (software download portal). Το βραβείο αναγνωρίζει τις καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρείας προς τους πελάτες και τη δέσμευση στην ικανοποίησή τους.


Η μελέτη, η οποία διεξήχθη σε διάφορες χώρες, αποτελείται από online αλλά και προσωπικές έρευνες σε πάνω από 2.000 καταναλωτές οι οποίοι επέλεξαν τις 500 εταιρείες που προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη.


Η λίστα αυτή στη συνέχεια χωρίστηκε σε 85 κατηγορίες επιχειρήσεων, ενώ 250 δοκιμές διεξήχθησαν σε κάθε μια από τις 500 εταιρείες, προκειμένου να αναγνωρίσουν την καλύτερη εταιρεία σε κάθε κατηγορία. Η έρευνα χρησιμοποίησε τις ακόλουθες τεχνικές: Mystery Shopping στο σημείο πώλησης, Mystery Calling για τηλεφωνικές πωλήσεις, Mystery eMailing για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλα διαδραστικά κανάλια πωλήσεων, Usability Tests για τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και Satisfaction Survey σε μια δειγματοληπτική ομάδα πελατών. Έτσι προέκυψε η τελική κατάταξη με τους νικητές σε κάθε κατηγορία.