Η Wadja.com, ένα site κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί τα Labels, παρουσίασε το νέο λογότυπο και την ανανεωμένη κεντρική σελίδα του.


aulaiaΚατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου, η Wadja έχει εξελιχθεί σε ένα διαφορετικό κοινωνικό μέρος δικτύωσης, όπου μέσω streaming, δημιουργούνται συζητήσεις με βάση τη θεματολογία των Labels. Η Wadja αποφάσισε να ανανεώσει το λογότυπο και την κεντρική της σελίδα, για να αντικατοπτρίσει αυτή την εξέλιξη, αλλά και για να ευχαριστήσει τους χρήστες της που ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια.


Η Μαρία Παπαθωμοπούλου, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων στην Wadja Media αναφέρει «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με την παρουσίαση του νέου λογότυπου και τον επανασχεδιασμό της κεντρικής μας σελίδας. Στην κεντρική σελίδα προβάλονται Labels που έχουν ήδη δημιουργηθεί από χρήστες, αλλά και προτάσεις για Labels που μπορούν να δημιουργηθούν. Ταυτόχρονα επιτρέπει σε νέους χρήστες να δοκιμάσουν την πλατφόρμα, πριν εγγραφούν στην Wadja. Φυσικά, μόλις ένας χρήστης εγγραφεί, μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα, όπως το να προσκαλέσει άλλους χρήστες να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν στο προσωπικό του Label, δημιουργώντας έτσι μια κοινότητα γύρω από το θέμα το οποίο τον ενδιαφέρει».


new logo-mediumΤο λογότυπο, αναφέρει η εταιρεία, έχει σχεδιαστεί πάνω στην ίδια λογική με την κεντρική σελίδα, διαθέτει το δικό του στυλ, τη δική του γραμματοσειρά, είναι μοντέρνο και πραγματικά εκφράζει την φιλοσοφία της εταιρείας. Τόσο το λογότυπο όσο και η κεντρική σελίδα συμβολίζουν το ανανεωμένο πρόσωπο του site.


Από την κεντρική σελίδα, ο χρήστης παρακολουθεί τα ενδιαφέροντά του, μέσω streaming, χάρη στα Labels, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγει τον «θόρυβο» της συνεχούς ροής της πληροφορίας. Ταυτόχρονα απολαμβάνει όλα τα προνόμια της online ανταλλαγής μηνυμάτων και SMS.


Η αξία των Labels εστιάζεται στο να δημιουργούνται κοινότητες με κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες. Η Wadja δημιουργεί ένα προσωπικό περιβάλλον για τον χρήστη και προσφέρει ένα νέο κόσμο επικοινωνίας.