H LG Electronics εγκαινιάζει την πρωτοποριακή υπηρεσία συνεχόμενης υποστήριξης 7 ημέρες/24 ώρες μέσω μηνυμάτων SMS -με πρόσβαση επτά ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα- για τους τεχνικούς στο τμήμα των κλιματιστικών μονάδων.


lg-artcoolΜε τη νέα υπηρεσία η LG εγγυάται την άμεση και ολοκληρωμένη επίλυση τεχνικών προβλημάτων, τα οποία μπορούν να προκύψουν τόσο κατά τη διαδικασία εγκατάστασης όσο και κατά την λειτουργία των κλιματιστικών της συστημάτων. Στις περιπτώσεις όπου παρουσιαστεί ένδειξη βλάβης ή άλλου τεχνικού ζητήματος, ο ειδικός συνεργάτης έχει τη δυνατότητα με απλό και γρήγορο τρόπο να ζητήσει υποστήριξη.


Στέλνοντας ένα απλό SMS μήνυμα από το κινητό του τηλέφωνο στον αριθμό 54660, με την ένδειξη LG και τον αριθμό της βλάβης που εμφανίζεται στο κλιματιστικό σύστημα, λαμβάνει άμεσα απάντηση με οδηγίες και λεπτομέρειες για τα βήματα και τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα.


Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης 7 ημέρες / 24 ώρες μέσω SMS της LG Electronics βρίσκεται ήδη σε εφαρμογή από τις αρχές του Ιουνίου και η ανταπόκριση από τους συνεργαζόμενους τεχνικούς είναι ιδιαίτερα θετική, καθώς πλέον έχουν τη δυνατότητα να αποκαταστήσουν το πρόβλημα με μια μόνο κίνηση, άμεσα και αποτελεσματικά, οποιαδήποτε χρονική στιγμή, ακόμα και τις ημέρες του Σαββατοκύριακου.


H LG Electronics στοχεύει στην άριστη υποστήριξη του ανθρώπινου δυναμικού και των ειδικών συνεργατών της και αποτελεί τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει δημιουργήσει μια τέτοιου είδους πρωτοποριακή υπηρεσία.