Η ΕΕΤΤ υλοποιεί εκστρατεία ενημέρωσης προς το ευρύ κοινό, το πρόγραμμα της οποίας παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου.

EETTΗ εκστρατεία ενημέρωσης ξεκινά με τον θεματικό άξονα «Ευρυζωνικότητα» και θα έχει διετή διάρκεια αξιοποιώντας πολλαπλά και σύγχρονα εργαλεία marketing και επικοινωνίας. Με κεντρικό μήνυμα «Με το Ευρυζωνικό Internet Ενημερώνεσαι, Επικοινωνείς, Εργάζεσαι, Διασκεδάζεις – Μάθε τι μπορεί να σου προσφέρει», η ΕΕΤΤ προτρέπει τους καταναλωτές να ενημερωθούν και να αξιοποιήσουν τα οφέλη που προφέρουν οι ευρυζωνικές υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή. Βασικός στόχος της εκστρατείας είναι η ανάδειξη της ευρυζωνικότητας σε κοινωνικό αγαθό και δικαίωμα για όλους τους πολίτες.   Σε αυτό το πλαίσιο, η πρόκληση για την ΕΕΤΤ μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία ενημέρωσης είναι να καμφθούν οι όποιες «αντιστάσεις» της κοινωνίας απέναντι στην ευρυζωνικότητα και να στραφεί ο καταναλωτής προς το ευρυζωνικό διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες.

Για την αποτελεσματική διάχυση των μηνυμάτων και τη βέλτιστη ενημέρωση του κοινού, η εκστρατεία περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καθώς και καταχωρίσεις στα έντυπα Μέσα. Επιπλέον, το πρόγραμμα προβολής στα ΜΜΕ πλαισιώνεται από έντυπο ενημερωτικό υλικό ευρείας διανομής καθώς και στοχευμένες προωθητικές δράσεις που αγγίζουν διαφορετικές ηλικιακές ομάδες.


Το ύφος της εκστρατείας είναι ενημερωτικό, σύγχρονο, φιλικό και χιουμοριστικό, αντιμετωπίζοντας το κοινό ισότιμα και συμβουλευτικά. Η γλώσσα είναι απόλυτα κατανοητή, εύληπτη με μηνύματα σύντομα και προσαρμοσμένα στις επιταγές της καθημερινότητας. Η εκστρατεία αξιοποιεί το σήμα της ΕΕΤΤ, γύρω από το οποίο αναπτύσσονται οι ποικίλες δραστηριότητες που προσφέρει η ευρυζωνικότητα, με στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού και τελικά, την εμφατική, θετική αποδοχή και συμμετοχή του.


Η εκστρατεία ενημέρωσης της ΕΕΤΤ, εκτός από την Ευρυζωνικότητα, πρόκειται να δώσει έμφαση σε δύο ακόμη προτεραιότητες: 1) Την παροχή έγκυρης, απλουστευμένης και επιστημονικής πληροφόρησης σε θέματα Ασύρματων Επικοινωνιών και 2) Την ενημέρωση των Καταναλωτών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους καθώς και τις δυνατότητες επιλογών που έχουν πλέον στη διάθεσή τους στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και των ταχυδρομικών υπηρεσιών.


Ανάδοχος του έργου είναι η διαφημιστική εταιρεία UPSET. Τα τηλεοπτικά spot, τα ραδιοφωνικά spot και οι καταχωρίσεις θα είναι άμεσα διαθέσιμα στο δικτυακό τόπο: http://www.broadband.gr/broadband/index.html



Παρακάτω σας παραθέτουμε αυτούσια την ομιλία του Καθηγητή Νικήτα Αλεξανδρίδη, Προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.


Παρουσίαση της εκστρατείας ενημέρωσης με πρώτο άξονα την Ευρυζωνικότητα


Κυρίες και κύριοι,

Σας ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σας στη σημερινή εκδήλωση.


Με τη σημερινή παρουσίαση ξεκινάμε την υλοποίηση ενός ιδιαίτερα σημαντικού έργου, που σας είχα ήδη προαναγγείλει κατά την πρόσφατη Συνέντευξη Τύπου αναφορικά με τη Στρατηγική της ΕΕΤΤ για την τριετία 2009-2011 και το οποίο δεν είναι άλλο από την Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το ευρύ κοινό.


Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με διετή ορίζοντα, το οποίο βασίζεται σε 3 βασικούς θεματικούς άξονες και προτεραιότητες: Την Ευρυζωνικότητα, τις Ασύρματες Επικοινωνίες και τον Καταναλωτή Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομικών Υπηρεσιών. Κάθε μία από αυτές τις προτεραιότητες θα πλαισιωθεί από ενέργειες προβολής στα Μ.Μ.Ε σε πανελλαδικό επίπεδο, από στοχευμένες προωθητικές δράσεις που αγγίζουν διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, και από έντυπο ενημερωτικό υλικό ευρείας διανομής.


Η έναρξη της καμπάνιας γίνεται με την Ευρυζωνικότητα, η προώθηση της οποίας αποτελεί στρατηγικό στόχο της ΕΕΤΤ. Πρόκειται για ένα ζήτημα που αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης και παράγοντα αναβάθμισης της ποιότητας ζωής. Η ΕΕΤΤ ήδη από το 2007 έχει αναδείξει τη σημασία της ευρυζωνικότητας. Όπως θα θυμάστε, η συγκεκριμένη χρονιά είχε ανακηρυχθεί σε Έτος Ευρυζωνικότητας από τον Πρωθυπουργό. Πέρσι, η ΕΕΤΤ επικεντρώθηκε στην ποιότητα των προσφερόμενων ευρυζωνικών υπηρεσιών, χαρακτήρισε το 2008 σε έτος ποιοτικής ευρυζωνικότητας και πραγματοποίησε σειρά δράσεων προς αυτήν την κατεύθυνση. Το 2009 δε, αποτελεί το Έτος Ευρυζωνικής Σύγκλισης Τηλεπικοινωνιών και ΜΜΕ.


Στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης, η πρόκληση για την ΕΕΤΤ είναι να καμφθούν, οι όποιες «αντιστάσεις» της κοινωνίας απέναντι στην ευρυζωνικότητα και να στραφεί ο καταναλωτής προς το ευρυζωνικό διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες. Όπως έχω τονίσει επανειλημμένα, στη σημερινή εποχή η έλλειψη της Ευρυζωνικότητας οδηγεί αναπόφευκτα σε κοινωνικό αποκλεισμό.


Η Ελλάδα βέβαια έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση στο θέμα της υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών. Η διείσδυση του ευρυζωνικού Internet έχει αυξηθεί σημαντικά αλλά παραμένει σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από το μέσο όρο των χωρών της ΕΕ. Οι υποδομές βελτιώνονται και μαζί με αυτές και η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Παράλληλα ορατά, έστω και αργά είναι τα βήματα που γίνονται και στην περιφέρεια. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕΤΤ γραμμές Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο παρέχονται πλέον στους 49 από τους 52 νομούς της χώρας, με μοναδικές εξαιρέσεις του νομούς Θεσπρωτίας, Ευρυτανίας και το Άγιο Όρος, ενώ σε 41 από τους 52 νομούς έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα περισσότερες από 1.000 γραμμές ΑΠΤΒ. Αυτό βέβαια δεν αρκεί για να αλλάξει την Αθηνοκεντρική εικόνα, καθώς σχεδόν τα δύο τρίτα των γραμμών ΑΠΤΒ παρέχονται στο νομό Αττικής.


Βιώνουμε δηλαδή μία οξύμωρη κατάσταση. Το Ίντερνετ που είναι το κατ’ εξοχήν εργαλείο της αποκέντρωσης, ένα εργαλείο που φέρνει στην πόρτα μας Δημόσιους και Ιδιωτικούς Οργανισμούς, πληροφορίες και υπηρεσίες, καταργώντας το όποιο χάντικαπ δημιουργεί ο μακρινός ή απομονωμένος τόπος κατοικίας μου, στην Ελλάδα χρησιμοποιείται κυρίως από αυτούς που το έχουν λιγότερο ανάγκη, τους κατοίκους της πρωτεύουσας.


Αποτελεί συνεπώς ένα κρίσιμο επόμενο βήμα να αντιληφθούν όλοι οι καταναλωτές, και ιδίως οι κάτοικοι της περιφέρειας ότι η χρήση των ευρυζωνικών υπηρεσιών μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητα τους. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να ενημερώσουμε το κοινό ότι η ευρυζωνικότητα δεν περιορίζεται σε αυτό που θεωρούν οι περισσότεροι σήμερα, δηλαδή το «γρήγορο Internet». Με αυτή την εκστρατεία επιδιώκουμε να καταστήσουμε την ευρυζωνικότητα στη συνείδηση του κόσμου ως ένα αγαθό πρώτης ανάγκης, ως ένα εργαλείο ζωής. Για να πάμε και ένα βήμα παραπέρα, μας ενδιαφέρει λιγότερο η αύξηση της ευρυζωνικής διείσδυσης και περισσότερο να αντιληφθεί το κοινό ότι η ευρυζωνικότητα μπορεί να αλλάξει τη ζωή μας.


Με κεντρικό μήνυμα λοιπόν «Με το Ευρυζωνικό Internet Ενημερώνεσαι, Επικοινωνείς, Εργάζεσαι, Διασκεδάζεις – Μάθε τι μπορεί να σου προσφέρει» η ΕΕΤΤ επιδιώκει: Πρώτον, να αναδείξει την ευρυζωνικότητα σε κοινωνικό αγαθό. Δεύτερον, να εξηγήσει τη σημασία της. Τρίτον, να παρουσιάσει τις καθημερινές της εφαρμογές δίνοντας απλές συμβουλές αξιοποίησης των ευρυζωνικών υπηρεσιών.


Ξεκινάμε λοιπόν μια μεγάλη προσπάθεια, μια εθνική εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών για όλα τα παραπάνω. Το ύφος της εκστρατείας είναι φιλικό και ενημερωτικό με στόχο την καλλιέργεια μιας νέας κουλτούρας σε όλους τους πολίτες, όλων των ηλικιών για την υιοθέτηση και βέλτιστη αξιοποίηση αυτού του κοινωνικού αγαθού.


Στο κάλεσμα αυτό της ΕΕΤΤ θα θέλαμε και εσάς, τα ΜΜΕ, συνεργάτες και πρεσβευτές των καλών πρακτικών που προκύπτουν από αυτήν την εκστρατεία, ώστε όλοι μαζί να εξασφαλίσουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής για μας και τα παιδιά μας.


Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να δώσω το λόγο στην Υπεύθυνη του έργου από την πλευρά του Αναδόχου, κα Μαριάννα Μαρινάκη Γόντικα, για να κάνει την εισαγωγή στο δημιουργικό concept της εκστρατείας.


Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω στην προσπάθεια μας αυτή να σας βρούμε – εκ του ρόλου σας στα Μέσα Ενημέρωσης – θερμούς υποστηρικτές και πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων μας.