H Warply δε σταματά να εξελίσσεται και ανακοινώνει τη δημιουργία των “Warply Audiences” και “Warply Mobility”.


warplyΤα δύο νέα τμήματα της Warply αφορούν σε εξειδικευμένες υπηρεσίες για τη συλλογή δεδομένων χρηστών σε πραγματικό χρόνο μέσα από mobile apps και το σχεδιασμό και κατασκευή εφαρμογών για κινητά, αντίστοιχα.


Η “Warply Audiences” είναι μια νέα υπηρεσία που συνδυάζεται με το νέο Rich ad format των “polls” και δίνει τη δυνατότητα διεξαγωγής σύντομων «ερευνών» (“polls”) μέσω push notification campaigns σε κινητά. Έτσι τα brands μπορούν – μέσα από σύντομα ερωτηματολόγια – να λάβουν στοιχεία για στοχευμένο κοινό, παρέχοντας ταυτόχρονα άμεσα κίνητρα. Επιτυγχάνοντας έτσι την καλύτερη απόδοση της έρευνας, αλλά και την ενίσχυση και αύξηση του engagement των καταναλωτών. Για παράδειγμα, μια εταιρεία που ήδη έχει ένα mobile app, μέσα από τη νέα υπηρεσία “Warply Audiences” μπορεί να μάθει στοιχεία και προτιμήσεις των χρηστών της και συγχρόνως να αυξήσει το engagement όσων την έχουν ήδη κατεβάσει.


Η “Warply Mobility” είναι η υπηρεσία της Warply που ασχολείται με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη mobile εφαρμογών και που πλέον έγινε χωριστό τμήμα. Η “Warply Mobility” έχει ήδη στο ενεργητικό/ πορτφόλιο της μια πληθώρα εφαρμογών που έχει σχεδιάσει ή και κατασκευάσει, για πελάτες τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας, όπως: ΑΒ Βασιλόπουλος, Fanta, Spitogatos, Bwin, Skroutz, El Corte Ingles, Heineken, elCulture, Nissan, Vodafone, Baneasa Shopping City.


Η Warply δημιουργεί εφαρμογές ικανές να ανταποκριθούν πλήρως στην έννοια της «κινητικότητας» των καταναλωτών/χρηστών και τις απαιτήσεις αυτής και οι οποίες ξεχωρίζουν τόσο αισθητικά όσο και κυρίως λειτουργικά.