Η Ericsson επιλέγει την Marie Large ως τη νέα επικεφαλής στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Η Ericsson επιλέγει την Marie Large ως Head of Customer Unit της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στο τμήμα της Μεσογείου, ξεκινώντας από την 1η Απριλίου.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα ηγηθώ τις δραστηριότητες της Ericsson σε μια τέτοια δυναμική αγορά, με μακρές και ισχυρές πελατειακές σχέσεις. Όλοι οι πελάτες μας προσπαθούν να αξιοποιήσουν τη συνεχώς αυξανόμενη κίνηση δεδομένων, ενώ παράλληλα υπόκεινται σε ένα ψηφιακό μετασχηματισμό. Θα διασφαλίσω ότι θα εξυπηρετούμε αυτές τις ανάγκες, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στην αγορά.” δήλωσε η Large, για την περίσταση.

Θα είναι επίσης μέλος του Region Leadership Team, αναφέροντας στον Nunzio Mirtillo, Head of Region Mediterranean, καθώς και η πρώτη γυναίκα Head of a Customer Unit στην περιοχή. Θα εγκατασταθεί στο Βουκουρέστι, Ρουμανία.

Πριν αναλάβει τα καθήκοντα αυτά, η Marie Large ήταν Key Account Manager για τον πάροχο Safaricom στην Υποσαχάρια Αφρική. Η Large διαθέτει περισσότερα από 25 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, 17 από τα οποία στην Ericsson σε διάφορες ηγετικές θέσεις, δουλεύοντας σε Ιρλανδία, Σουηδία και Κένυα.

Ericsson-010

Η Marie υποστηρίζει ενεργά την ολοένα αυξανόμενη παρουσία των γυναικών σε ηγετικές θέσεις. Το 2014 ίδρυσε το Ericsson Women’s Network στην Κένυα, ενώ πριν από αυτό, ήταν συνιδρυτής του ίδιου δικτύου στην Ιρλανδία. Αποτελεί ενεργό μέλος της οργάνωσης του Safaricom, ‘Women in Technology’ (WIT) και της ‘Connecting Women in Technology’ (CWIT) στην Ιρλανδία. Η Large είναι ιδιαίτερα παθιασμένη με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, έχοντας εμπλακεί σε έργα με άξονα ‘Technology For Good’, όπως το Connect to Learn, στηρίζοντας την εκπαίδευση περιθωριοποιημένων κοριτσιών στην Κένυα.

Η Marie κατέχει πτυχίο Bachelor στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο του Λίμερικ της Ιρλανδίας και είναι διαπιστευμένη Ορκωτός Λογιστής (CIMA) από τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Δουβλίνου. Διαδέχεται τον Maurizio De Dominicis, ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε από την Ericsson.

Η Ericsson στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Οι δραστηριότητες της Ericsson στη Νοτιοανατολική Ευρώπη περιλαμβάνουν περισσότερους από 50 πελάτες, στην επικράτεια των 10 χωρών που δραστηριοποιείται. Όλοι οι κορυφαίοι πάροχοι της περιοχή είναι πελάτες της Ericsson, καθώς και Τηλεοπτικοί σταθμοί, Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας και Δημόσιας Διοίκησης, στους τομείς των Έξυπνων Πόλεων, Δημόσιας Ασφάλειας & Προστασίας, καθώς και Έξυπνων Μετακινήσεων. Με περίπου 4000 εργαζόμενους στις περιοχές αυτές, η Ericsson υποστηρίζει την ανάπτυξη, βοηθώντας το ταλέντο και την καινοτομία στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με συνέπεια εδώ και δεκαετίες.

Οι δραστηριότητες της Ericsson στη Νοτιοανατολική Ευρώπη συμπεριλαμβάνουν επίσης ένα από τα τέσσερα Ericsson Global Services Centers,

στη Ρουμανία, προσφέροντας πλήρης end-to-end λειτουργίες και μηχανικής των δικτύων. Το κέντρο έχει τη δυνατότητα υποστήριξης των πελατών της Ericsson, παρέχοντας επαγγελματικές υπηρεσίες σε τομείς όπως συμβουλευτικές υπηρεσίες, πληροφορικής, ολοκλήρωσης συστημάτων, εγκατάστασης δικτύων και εξυπηρέτησης πελατών.

Το Customer Unit της Ericsson στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανήκει στο τμήμα της Μεσογείου, όπου η Ericsson απασχολεί 13.000 εργαζομένους, κατά μήκος 25 χωρών.