Στην πρώτη θέση στην εξυπηρέτηση πελατών βρέθηκε η Data Communication στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015.

H Data Communication αναγνωρίστηκε ως κορυφαία εταιρία στην εξυπηρέτηση πελατών, κερδίζοντας την 1η θέση στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015 που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Η διάκριση αυτή έχει ξεχωριστή αξία για την εταιρία, αφενός γιατί σημειώθηκε σε κατηγορία που αφορούσε Μεγάλους Οργανισμούς, έχοντας απέναντί της ως finalist εταιρίες υψηλού κύρους, αφετέρου γιατί ήταν η μοναδική εταιρία επιχειρηματικού λογισμικού που διακρίθηκε.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για το 5ο βραβείο τον τελευταίο χρόνο που απονέμεται στην εταιρία για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της, καθώς έχει προηγηθεί η διπλή βράβευση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014, η βράβευση στα Bite Awards 2015 και η διάκριση στα European Business Awards 2014/2015.

Πρωταγωνιστής και αποδέκτης του βραβείου αυτού ήταν η ομάδα των ανθρώπων που βρίσκεται πίσω από την εξυπηρέτηση, η οποία κάνει καθημερινά πράξη το όραμα της Data Communication να αποτελεί τον πολυτιμότερο και πιο αξιόπιστο συνεργάτη των πελατών της, συμβάλλοντας στην αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη εργασία τους. Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία αυτή έχει η πολιτική εξυπηρέτησης πελατών Customer Care 360ο που η εταιρία έχει αναπτύξει για να διασφαλίζει ότι ο πελάτης είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την εταιρία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

data communicationΜε αφορμή τη νέα αυτή βράβευση, η κα Ζωή Δουζένη, Executive Vice President της Data Communication, σημείωσε: «Πάντα με προτεραιότητα τον πελάτη, η ομάδα των ανθρώπων μας που βρίσκεται στην εξυπηρέτηση, εργάζεται αδιάκοπα και ακούραστα προκειμένου να βρίσκεται σταθερά δίπλα στους πελάτες μας, διασφαλίζοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω θερμά για τη συνεχή και εντατική τους προσπάθεια, αλλά και για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχημένη πορεία της εταιρίας μας».

Ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιείται για 6η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).  Βασικός στόχος της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι η ανάδειξη και βράβευση κορυφαίων πρακτικών στον τομέα εξυπηρέτησης μέσα από αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες.