Το Skroutz φιλοξένησε το Datathon 2015, τον πρωτότυπο διαγωνισμό ανάλυσης & οπτικοποίησης δεδομένων. Διοργανώθηκε για 2η χρονιά από το ThinkBiz.

20151007163541_datathon_4To Skroutz ήταν για ακόμη μια φορά κοντά στην κοινότητα των developers και των data analysts, φιλοξενώντας και στηρίζοντας το Datathon 2015, τον ολοήμερο διαγωνισμό ανάλυσης και οπτικοποίησης δεδομένων, που διοργανώθηκε για 2η συνεχή χρονιά από το φοιτητικό σύλλογο ThinkBiz.

 

Το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015 από νωρίς το πρωί, το “Skroutz Awesome Factory” κατακλύστηκε από τις 18 ομάδες των πάνω από 50 συμμετεχόντων, οι οποίοι αποδέχτηκαν την πρόκληση της ανακάλυψης πολύτιμων πληροφοριών και την ανταλλαγή γνώσεων πάνω στα big data.

 

Στις περίπου 12 ώρες που διήρκησε το φετινό Datathon, οι διαγωνιζόμενοι συνεργάστηκαν για να εξάγουν συμπεράσματα από την ανάλυση ενός dataset που τους παρείχε η ομάδα των Insights του Skroutz, σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των επισκεπτών της δημοφιλούς ιστοσελίδας σύγκρισης και αναζήτησης προϊόντων και τιμών.

 

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, τις ομάδες ενίσχυσαν με mentoring μέλη της ομάδας του Skroutz και της isMOOD. Το διαγωνιστικό κομμάτι της διαδικασίας data analysis & visualization, περιλάμβανε επίσης παρουσίαση των ευρημάτων των ομάδων στους κριτές με πρωτότυπο και ευνόητο τρόπο.

 

20151007163537_datathon_2Την κριτική επιτροπή αποτέλεσαν ο Δαμιανός Χατζηαντωνίου, Αναπληρωτής Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών “Business Analytics”, ο Γιώργος Τσιφτσής, επικεφαλής της ομάδας Insights του Skroutz, και η Άννα Κασιμάτη, Co-founder της isMOOD. Για την βαθμολόγηση των διαγωνιζόμενων, οι κριτές βασίστηκαν σε κριτήρια όπως, η χρησιμότητα των πληροφοριών που εξήγαγαν οι διαγωνιζόμενοι για την επιχείρηση, τις τεχνικές και τις μεθόδους που αξιοποίησε η κάθε ομάδα, την ευνόητη οπτικοποίηση των ευρημάτων και το story-telling.

 

Η ομάδα που κατάφερε να ξεχωρίσει κατακτώντας την πρώτη θέση ήταν οι Αγγελική Ρωμανού και Αναστασία Γρίβα, οι οποίες κέρδισαν από μια υποτροφία για το σεμινάριο “Business Analytics & Big Data – Μια πρακτική εισαγωγή”, χορηγία του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης του ΟΠΑ. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Μιχάλης Κωνσταντουλάκης, Μάνος Αγγελής και Νικόλαος Σαμπάτης, οι οποίοι κέρδισαν ένα διήμερο εμπειρίας από την εταιρεία Trekking Hellas.

 

Το Datathon 2015 by ThinkBiz έκλεισε με άφθονο networking στα γραφεία του Skroutz, και κατά κοινή παραδοχή αποτέλεσε ένα εξαιρετικά επιτυχημένο event, που προήγαγε τη δημιουργικότητα και το πάθος για τα big data.