Η SYNERGY συνεργάζεται με τη Retail@Link για την πλήρως ηλεκτρονική διαχείριση των παραστατικών της και τη μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Η Synergy αναμένεται ότι θα έχει όφελος της τάξης του 68%.

synergy2Η SYNERGY A.E., καινοτόμος επιχείρηση με 25 έτη δραστηριοποίησης και εμπειρίας στον κλάδο των Third Party Logistics Services (3PL), επέλεξε τη βραβευμένη λύση R@L e-invoicing Paperless της Retail@Link, για τη σφαιρική εξυπηρέτηση της διαχείρισης ηλεκτρονικών τιμολογίων, χωρίς κόστος εκτύπωσης και διαχείρισης χάρτινων αρχείων.

Για τη SYNERGY A.E., η μετάβαση στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο δημιουργεί αναμενόμενο όφελος της τάξης του 68% το οποίο προκύπτει τόσο από τη μειωμένη χρήση αναλωσίμων, όσο και από την αυτοματοποίηση και αυξημένη ορατότητα που προσφέρει η λύση της Retail@Link σε ολόκληρη τη γραμμή τιμολόγησης. Συγκεκριμένα η SYNERGY A.E., έχει πλέον τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης σχετικά με την κατάσταση-παράδοσης (delivery status) κάθε ηλεκτρονικού παραστατικού, αυτόματης αρχειοθέτησης και εύκολης αναζήτησης, όπως και εύκολης επέκτασης της ηλεκτρονικής αποστολής τιμολογίων στο δίκτυό της, χάριν στις λειτουργίες social-δικτύωσης και επέκτασης της υπηρεσίας R@L e-Invoicing Paperless.

Όπως δηλώνει ο κ. Άκης Ζαϊμης, Διευθυντής Πληροφορικής στη SYNERGY A.E.: «Εκτιμώντας την εμπειρία & τα αποτελέσματα κέρδους που προσφέρουν οι λύσεις της Retail@Link στον κλάδο των Third Party Logistics, επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τον πάροχό μας, με στόχο αφενός την άμεση μείωση του περιττού-λειτουργικού κόστους και αφετέρου για να προωθήσουμε την εξέλιξη των λειτουργιών τιμολόγησης. Η SYNERGY είναι μια καινοτομική επιχείρηση και όραμά μας είναι η συνεχής εξέλιξη και ευθυγράμμιση με τις τελευταίες τεχνολογίες, στοχεύοντας σε αμοιβαία πλεονεκτήματα ταχύτητας και κόστους για εμάς και τους εμπορικούς μας συνεργάτες»