Η Barilla λέει “ναι” στην ηλεκτρονική τιμολόγηση με λύσεις της Retail@Link, κάνοντας πιο γρήγορη την αποστολή παραστατικών, την παρακολούθηση παραλαβής κ.α.

RETAIL_LINKΤις ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) επέλεξε η BARILLA HELLAS Α.Ε., για την επιτάχυνση της αποστολής άυλων παραστατικών, την εύκολη παρακολούθηση της παραλαβής τους από τους πελάτες της και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους στις λειτουργίες του λογιστηρίου.

Η BARILLA HELLAS Α.Ε., μέλος του ομίλου BARILLA S.A., με έδρα την Ιταλία και ηγετική παρουσία στον κλάδο των FMCG & την αγορά των ζυμαρικών σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο, επέλεξε τη βραβευμένη λύση R@L e-Invoicing Paperless της Retail@Link, για την ηλεκτρονική αποστολή των παραστατικών της προς τους πελάτες της. Η ολοκληρωμένη λύση της Retail@Link, προσφέρει στην BARILLA τη δυνατότητα άμεσης αντικατάστασης των χάρτινων αρχείων της με ηλεκτρονικά, τη δραστική μείωση του διαχειριστικού κόστους, καθώς και την ολοκληρωμένη παρακολούθηση της κατάστασης-παραλαβής των εξερχομένων παραστατικών μέσα από την εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα της υπηρεσίας R@L e-Invoicing Paperless. Επιπλέον, η BARILLA HELLAS λαμβάνει ηλεκτρονικά την πληροφορία κατάστασης-παραλαβής κάθε παραστατικού μέσω EDI απευθείας στο πληροφοριακό της σύστημα SAP, όπου και εισάγεται αυτόματα χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης καταχώρησης, εξυπηρετώντας περαιτέρω την οργάνωση των λειτουργιών τιμολόγησης στο τμήμα λογιστηρίου.

Όπως δηλώνει ο κ Γιάννης Τσιρόπουλος, Διευθυντής Πληροφορικής στην BARILLA HELLAS A.E.: « Η ηλεκτρονική αποστολή άυλων παραστατικών, συμπληρώνει τη μακρόχρονη συνεργασία μας με τη Retail@Link στις υπηρεσίες διασύνδεσης της BARILLA με τους πελάτες μας στη λιανική και ευρύτερα. Στόχος μας με την ολοκληρωμένη αξιοποίηση του e-invoicing είναι πέραν της αυτονόητης μείωσης του διαχειριστικού κόστους, η ταχύτερη εξυπηρέτηση των εμπορικών μας συναλλαγών, η βελτιωμένη «ορατότητα» μέσω της άμεσης ενημέρωσης σχετικά με το status-παραλαβής των παραστατικών μας από τους τελικούς παραλήπτες, και συνολικά η διευκόλυνση της λειτουργίας λογιστηρίου και του Customer Service, στα πλαίσια της διαρκούς βελτιστοποίησης των διαδικασιών μας.»