Δοκιμάσαμε την Destiny Alpha σε PlayStation 4 και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις για το πλέον πολυαναμενόμενο shooter του φθινοπώρου.

 

Destiny First Look Alpha_20140612224730Όταν η Bungie, η εταιρεία που δημιούργησε το σύμπαν του Halo για τη Microsoft και το Xbox, εναποθέτει όλη της τη δημιουργικότητα στο Destiny, χρίζοντάς το ως το επόμενο εντυπωσιακό βήμα της, τότε μόλις αυτό… προσγειωθεί, όλοι αναμένουμε ένα μικρό «σεισμό». Στις λίγες μέρες που είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε στους ρυθμούς του νέου παιχνιδιού στα πλαίσια της δοκιμαστικής preview έκδοσής του, διαπιστώσαμε πως πρόκειται για έναν τίτλο που δεν στερείται φιλοδοξιών.

Ξεκινώντας, πρόκειται για ένα game που δεν μπορεί αβίαστα να καταταχθεί σε κάποιο συγκεκριμένο είδος και αυτό μαρτυρά τη διάθεση για καινοτομία από πλευράς της Bungie. Αναντίρρητα είναι ένα first person shooter, ωστόσο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως ο online χαρακτήρας του, τόσο όσον αφορά στο co-op όσο και στο PvP, αφήνει πάνω του μια ευδιάκριτη σφραγίδα MMO. Παράλληλα, από τα πρώτα λεπτά στο μενού του παιχνιδιού και την επιλογή κλάσης, φυλής και χαρακτηριστικών προσώπου (με τη βοήθεια ενός πληρέστατου editor), κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει τις εμφατικές RPG πινελιές.

 

Αφού επιλέξετε μια από τις τρεις κλάσεις (Titan, Hunter και Warlock) για το χαρακτήρα σας, επιλέγετε φύλλο και μετέπειτα φυλή (Human, Awoken και Exo). Ακολουθεί η παραμετροποίηση του προσώπου του ήρωά σας και η δράση ξεκινά.

Η δημιουργία δικού μας χαρακτήρα μας επιτρέπει να περάσουμε στοιχεία που αγαπάμε στον ήρωά μας καθώς αυτός είναι που θα μας εκπροσωπεί και στο multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού, το οποίο άλλωστε είναι συνυφασμένο αρμονικά με κάθε πτυχή του σεναρίου.

Ωστόσο, όσοι περιμένουν έναν μεστό και με βάθος κεντρικό χαρακτήρα, όπως ο… χιλιοτραγουδισμένος Master Chief, τότε μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουν και να προσαρμοστούν στο MMO στυλ του Destiny.
 
Στα πρώτα μας βήματα στο αφιλόξενο περιβάλλον μας καθοδηγεί η χαρακτηριστική φωνή του Peter Dinklage (σε περίπτωση που δεν σας χτυπά κάποιο καμπανάκι το όνομα, πρόκειται για τον λαοφιλή… Tyrion Lannister από το Game Of Thrones). Με ένα πάτημα στο touchpad του χειριστηρίου του PS4 μπορούμε να δούμε προς τα πού βρίσκεται η επόμενη αποστολή μας, να καλέσουμε ένα όχημα ή να επιστρέψουμε σε τροχιά γύρω από τον εκάστοτε πλανήτη. Αξίζει σε αυτό το σημείο να υπογραμμίσουμε την απολαυστική εμπειρία οδήγησης του hovercraft με design μοτοσυκλέτας, το οποίο είναι ένα από τα αρκετά οχήματα που έχει υποσχεθεί η Bungie να συμπεριλάβει στην τελική έκδοση του τίτλου. Όχι μόνο μας γλίτωσε από το βαρετό και ανούσιο περπάτημα από το σημείο Α στο σημείο Β, αλλά αποτελεί από μόνο του μια άκρως ενδιαφέρουσα πτυχή του παιχνιδιού. Η χρήση του είναι αυτή που επιτρέπει την υλοποίηση μιας φιλοσοφίας «ανοιχτού κόσμου» στο παιχνίδι. Και βάζουμε τη λογική του «ανοιχτού κόσμου» σε εισαγωγικά, καθώς δεν απουσιάζουν τα γραμμικά objectives, ωστόσο μας δίνεται η ευκαιρία να εξερευνήσουμε τεράστιες εκτάσεις δίχως την κλειστοφοβία των αποστολών που εκτυλίσσονται σε προκαθορισμένους διαδρόμους. Κάθε sandbox δεν βρίσκεται εκεί μόνο για να το απολαύσετε οπτικά βέβαια, αλλά και για να ανακαλύψετε mini αποστολές.
 
Το σύστημα με τα upgrades και τα skill points είναι εύχρηστο και δεν πονοκεφαλιάζει όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με RPG λογικές.Η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων θεωρούμε πως θα βελτιωθεί μέχρι την τελική κυκλοφορία καθώς χρειάζεται το απαραίτητο fine tuning με feedback από την επερχόμενη beta. Άλλωστε, τα οποιαδήποτε ψεγάδια στην τεχνητή νοημοσύνη δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά όταν περιστοιχίζεσαι από πραγματικούς παίκτες…
 
Για το τέλος αφήσαμε τα γραφικά και τον ήχο. Μπορεί το καθένα ξεχωριστά να μην φέρνει επανάσταση στον τομέα του όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι, ωστόσο η μαεστρική συνύπαρξή τους σε ένα άρτιο σύνολο σε συνδυασμό με τις δημιουργικές εμπνεύσεις στο στήσιμο των τοπίων, δημιουργεί μια ατμόσφαιρα από την οποία δεν θες να ξεκολλήσεις.

Το Destiny αναμφίβολα θα κερδίσει τον ελεύθερο χρόνο μας από Σεπτέμβρη.