Ανοδική φαίνεται να είναι η πορεία του ομίλου Profile το εννεάμηνο του 2013, γεγονός που αποδεικνύεται από τα αυξημένα κέρδη του.

profile logo 2012Αυξημένα εμφανίζονται και στο γ’ τρίμηνο του έτους τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου Profile επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του στο εξωτερικό και την ορθολογική στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθεί. Σημειώνεται ότι στην αύξηση του πελατολογίου εκτός αλλά και εντός συνόρων, συνέτεινε η παρουσίαση νέων καινοτομικών λύσεων που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων εφαρμογές mobile καθώς και software services που βασίζονται σε νέες τεχνολογίες όπως SaaS και Cloud.
Σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών του ομίλου διαμορφώθηκε στα €6,1 εκατ. από €6 εκατ. το 9μηνο του 2012, εμφανίζοντας μικρή άνοδο 1,64%.
Ωστόσο, τα Κέρδη προ Αποσβέσεων, Τόκων και Φόρων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €1,7 εκατ. εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 28% από €1,4 εκατ. το 2012, ενώ το λειτουργικό κέρδος έφτασε τα €335 χιλ. από €315 χιλ., το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας έφτασαν τα €282 χιλ., από €121 χιλ. το 2012. Τα κέρδη προ φόρων προσδιορίστηκαν σε €214 χιλ. για το εννεάμηνο του 2013, από €151 χιλ. το 2012, ενώ το μεικτό κέρδος διαμορφώθηκε στα €2,5 εκατ. από €2,3 εκατ. το προηγούμενο εννεάμηνο, ως αποτέλεσμα της προώθησης των ιδίων λύσεων του ομίλου.
Σε επίπεδο μητρικής, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα €5,6 εκατ. το εννεάμηνο του 2013 παραμένοντας σε σταθερά επίπεδα, ενώ το EBITDA διαμορφώθηκε στα €1,8 εκατ. από €1,3 εκατ., το εννεάμηνο του 2012. Το λειτουργικό κέρδος για την εταιρεία αυξήθηκε κατά 57% διαμορφούμενο στις €631 χιλ. από €402 χιλ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Τα κέρδη προ φόρων προσδιορίστηκαν σε €504 χιλ. από €197 χιλ. το 9μηνο του 2012 ενώ τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τις €472 χιλ. από €158 χιλ.
Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, οι ενέργειες του ομίλου προκειμένου να ενισχύσει την θέση του στο εξωτερικό, απέφεραν εκτός από αύξηση του πελατολογίου και αλματώδη άνοδο της «αναγνωρισιμότητας» του, μέσω της σειράς διακρίσεων που απέσπασε από διεθνείς οργανισμούς (World Finance magazine, Goodacre κ.ά.), καθώς και της συμμετοχής προϊόντων της PROFILE σε συγκριτικές κλαδικές έρευνες διεθνούς εμβέλειας (Forrester, Celent, IBS κ.α.).
Παράλληλα, διαρκής είναι η υποστήριξη των γραφείων σε Γενεύη, Ντουμπάι, Λονδίνο και Σιγκαπούρη, με στοχευμένες δραστηριότητες από το εξειδικευμένο προσωπικό του ομίλου καθώς και από συμβούλους αντιπροσώπευσης, με σκοπό την ενίσχυση της τοπικής παρουσίας και της διερεύνησης νέων ευκαιριών, που δημιουργούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των λύσεων της Profile.
Ο όμιλος συνεχίζει την ενδυνάμωση των προσπαθειών του, αναπτύσσοντας νέες λειτουργικότητες στις καθιερωμένες πλέον πλατφόρμες FMS.next και IMSplus. Η υιοθέτηση εξελιγμένων τεχνολογικά εργαλείων επιτρέπει στους χρήστες να έχουν άμεση, ασφαλή και εύκολη πρόσβαση μέσω Web, mobile ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους καθώς και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών τους, οι οποίοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην πληροφορία, 24/7.
Στην εσωτερική αγορά, ο όμιλος πραγματοποιεί νέες υλοποιήσεις στον ιδιωτικό τομέα, ενώ συνεχίζεται και η επιτυχημένη πορεία στα έργα του Δημοσίου, με αναθέσεις και διεκδικήσεις έργων σημαντικής προστιθέμενης αξίας.
Με βάση και την μέχρι τώρα πορεία των αποτελεσμάτων, η διοίκηση του ομίλου Profile, διατηρεί θετικές προσδοκίες για την επίτευξη των στόχων της στο σύνολο του έτους.