Σε νέες δυναμικά αναπτυσσόμενες τεχνολογικά αγορές επενδύει η Hotech, υποστηρίζοντας τη στρατηγική της επιλογή για έμφαση στην εξωστρέφεια.


Hotech Final logos NewΗ ελληνική εταιρεία, η οποία πρώτη στην Ελλάδα εισήγαγε την τεχνολογία NFC και αναπτύσσει λύσεις και προϊόντα βασισμένα στη συγκεκριμένη τεχνολογία, πραγματοποιεί άνοιγμα στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.


Πιο συγκεκριμένα, η Hotech, αναγνωρίζοντας τη δυναμική επενδύσεων των συγκεκριμένων αγορών σε νέες καινοτόμες τεχνολογίες, επιχειρεί να προωθήσει τις λύσεις λογισμικού που έχει.


Στο πλαίσιο αυτό διοργανώνει στο Ντουμπάι, σε συνεργασία με τοπικό εταίρο, διημερίδα παρουσίασης των δυνατοτήτων που παρέχει η χρήση της τεχνολογίας NFC. Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι η Hotech να παρουσιάσει σε επιλεγμένο επιχειρηματικό κοινό το ευρύ φάσμα εφαρμογών NFC και τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση τους στο σύγχρονο περιβάλλον του επιχειρείν.


Η Hotech έχει ήδη ξεκινήσει κύκλο επαφών, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή στην διημερίδα που θα λάβει χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου, τριάντα (30) και πλέον εταιρειών από τους κλάδους Ασφαλείας, Εκπαίδευσης, Διοργάνωσης Συνεδρίων και Εκδηλώσεων, Εμπορίου με έμφαση στα εμπορικά κέντρα, Κατασκευών και Παροχής Υπηρεσιών.


Σαφής επιδίωξη της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός ισχυρού και οικονομικά εύρωστου πελατολογίου στη συγκεκριμένη αγορά, όπου οι δυνατότητες ανάπτυξης της τεχνολογίας εν γένει και ειδικότερα της τεχνολογίας NFC είναι μεγάλες.


Παράλληλα, η Hotech πάντα με άξονα την εξωστρέφεια συμμετείχε για 3η έκθεση WIMA USA 2013, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο.