Το πρόγραμμα HP Lifetime Warranty βοηθά τους πελάτες της εταιρίας να μειώσουν το κόστος συντήρησης αλλά και το συνολικό κόστος χρήσης (TCO) της Δικτυακής τους Υποδομής.


hp logo 2010Η HP ανακοίνωσε τη μοναδική υπηρεσία στην αγορά που παρέχει στους networking πελάτες της εικοσιτετράωρη υποστήριξη για τρία χρόνια χωρίς επιπλέον κόστος, εξασφαλίζοντας ότι απολαμβάνουν απομακρυσμένη υποστήριξη όποτε τη χρειάζονται, όπου και αν βρίσκονται.


Το νέο πρόγραμμα – HP Lifetime Warranty 2.0 – που βασίζεται στo ήδη πετυχημένο πρόγραμμα της εταιρείας HP Lifetime Warranty, προσθέτει τηλεφωνική υποστήριξη 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για τις λύσεις HP FlexCampus, HP FlexBranch και για τα προϊόντα που απευθύνονται στις μικρού μεγέθους επιχειρήσεις. Η υποστήριξη αυτή έχει διάρκεια μέχρι και τρία χρόνια και περιλαμβάνεται εξ’ ολοκλήρου στην τιμή της αγοράς κάθε προϊόντος.


Τονίζεται οτι τα οφέλη των πελατών με το HP Lifetime Warranty – αντικατάσταση εξοπλισμού την επόμενη εργάσιμη ημέρα, παροχή minor software updates και major software upgrades καθώς και τηλεφωνική υποστήριξη 8 ώρες, 5 ημέρες για όσο χρονικό διάστημα έχουν στην κατοχή τους τα αντίστοιχα προϊόντα Δικτύου της HP – εξακολουθούν να παρέχονται και στο πρόγραμμα Lifetime Warranty 2.0


«Σήμερα, τα δίκτυα χρειάζονται συνεχή υποστήριξη για να αποκλείσουν το ενδεχόμενο διακοπής στη λειτουργία τους», δήλωσε ο Rob Enderle, Principal Analyst στο Enderle Group. «Η συνέχεια στην επιχειρηματική δραστηριότητα είναι σημαντική και με το πρόγραμμα Lifetime Warranty 2.0, η HP είναι η πρώτη εταιρεία που παρέχει επιπλέον εικοσιτετράωρη τηλεφωνική υποστήριξη, εμπλουτίζοντας τη συμφωνία που έχει ήδη συνάψει με τους πελάτες της για την αντικατάσταση hardware μέσα σε μία μέρα. Η HP κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, με νέες βελτιώσεις για τους πελάτες που αναζητούν τρόπους να περιορίσουν το κόστος και να διασφαλίσουν το uptime του δικτύου τους».


Το πρόγραμμα HP Lifetime Warranty 2.0 περιλαμβάνει επίσης την αντικατάσταση του hardware, όπως ανεμιστήρες και τροφοδοτικά, εντός μιας εργάσιμης ημέρας. Ακόμα, περιλαμβάνει τεχνική υποστήριξη αλλά και δωρεάν αναβαθμίσεις λογισμικού για όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των προϊόντων.


Περισσότερες υπηρεσίες business continuity
Σε συνδυασμό με το πρόγραμμα HP Lifetime Warranty 2.0, η HP προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο επιπρόσθετων υπηρεσιών στους πελάτες της, το οποίο περιλαμβάνει τα εξής:
· Την υπηρεσία HP Proactive Care που αποτρέπει το downtime και λύνει τα προβλήματα πριν αυτά εμφανιστούν.
· Τις υπηρεσίες HP design, validate and deploy services που προσφέρουν στους πελάτες πρόσβαση σε ειδικούς του networking, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να εντοπίσουν την κατάλληλη λύση και να την εφαρμόσουν άμεσα.


«Οι οργανισμοί ξοδεύουν δισεκατομμύρια για την υποστήριξη της λειτουργίας των δικτύων τους», δήλωσε η Bethany Mayer, Senior Vice President and General Manager, Networking της HP. «Το πρόγραμμα Lifetime Warranty 2.0 αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας να βελτιώσουμε τα οικονομικά των πελατών μας – λύνοντας τα προβλήματά τους μέσω της εικοσιτετράωρης υποστήριξης, μειώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά κόστη».


Επιπλέον, το πρόγραμμα HP Lifetime Warranty 2.0 βελτιώνει τις προτάσεις που οι συνεργάτες καναλιού φέρνουν στους πελάτες τους και τους βοηθά να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, συμβάλλοντας στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και της κερδοφορίας τους.


«Οι βελτιώσεις στο HP Lifetime Warranty 2.0 μας δίνουν μια ακόμα ευκαιρία να προσφέρουμε μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας», δήλωσε ο John Barker, President στη Versatile Communications. «Οι πελάτες μας συνεχώς προσπαθούν να βρουν νέους, οικονομικά αποδοτικούς τρόπους για να υποστηρίξουν τις υποδομές τους με τον καλύτερο τρόπο – αυτόν ακριβώς τον τρόπο προσφέρει το Lifetime Warranty 2.0».