Η επικοινωνιακή πλατφόρμα Change είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική-ύμνος στην ανατρεπτική επιρροή της HTC στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας κατά τη διάρκεια των 17 χρόνων της ιστορίας της.


HTC_One_mini_Jul18Εγκαινιάζοντας μια καινοτόμο νέα προσέγγιση που θα μεταμορφώσει τον κλάδο, η καμπάνια αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει ποτέ η HTC όσον αφορά το μάρκετινγκ και θα προσεγγίσει τους καταναλωτές μέσα από ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών και ψηφιακών ΜΜΕ.


Το λανσάρισμα της παγκόσμιας πλατφόρμας θα σηματοδοτήσει μια νέα ‘above-the-line’ (ATL) καμπάνια που θα υλοποιηθεί από τον Αύγουστο του 2013. Το δημιουργικό της πρώτης διαφήμισης, στην οποία συμμετέχει ο καταξιωμένος ηθοποιός και σκηνοθέτης Robert Downey Jr., θα προβληθεί στο YouTube στις 15 Αυγούστου, και αμέσως μετά θα ακολουθήσει σειρά υλοποιήσεων για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.


Το πρόσωπο πίσω από την αλλαγή
Ο Robert Downey Jr., ένα από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα της μεγάλης οθόνης, υπέγραψε διετή συμφωνία με την HTC. Εκτός από πρωταγωνιστής της διαφήμισης, ο Robert Downey Jr. έδωσε επίσης το δικό του προσωπικό στυλ, συνεργαζόμενος στενά με την εταιρεία διαχείρισης της παγκόσμιας εικόνας της HTC, 171 Worldwide (όμιλος WWP), για να δώσει σχήμα στη δημιουργική του κατεύθυνση, τοποθετώντας την αλλαγή στον πυρήνα της επωνυμίας HTC μέσα από μια ποικιλία μοναδικών ερμηνειών του ακρωνυμίου HTC.


Ύμνος στους παράγοντες αλλαγής
Η επικοινωνιακή πλατφόρμα θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις, με την αρχική διαφημιστική καμπάνια να επικεντρώνεται στην επωνυμία της HTC, με μια παιχνιδιάρικη προσέγγιση στο τι αυτή σημαίνει για διαφορετικούς ανθρώπους. Η δεύτερη φάση θα περιλαμβάνει υλοποιήσεις οι οποίες θα τονίζουν τον τρόπο που οι καινοτομίες της HTC —όπως το BlinkFeed, το Video Highlights και το BoomSound— έχουν αλλάξει το πρόσωπο του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας. Τα επόμενα διαφημιστικά σποτ θα εστιάζουν στον τρόπο που τα προϊόντα της HTC δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να αλλάξουν τη ζωή τους.


Αλλαγή στο media mix
Ευθυγραμμιζόμενο με τις προτιμήσεις του κοινού-στόχος της HTC, η καμπάνια ‘above-the-line’ θα έχει βασικό κέντρο βάρους τον κινηματογράφο, τα διαδικτυακά και τα ψηφιακά μέσα. Βιωματικές εκδηλώσεις σε αγορές-κλειδιά, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ταϊβάν και οι ΗΠΑ, θα κάνουν απτό στους καταναλωτές το επικοινωνιακό μήνυμα της επωνυμίας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν και οι ίδιοι τις διάφορες δημιουργικές ερμηνείες του HTC. Αναπτύχθηκε επίσης μια εφαρμογή τυχαίας παραγωγής λέξεων που θα φιλοξενείται στον ιστότοπο HTC.com και η οποία θα προωθηθεί μέσα από σειρά κοινωνικών καναλιών μεταξύ των οποίων το Facebook, το Google+ και το Twitter, η οποία θα επεκτείνει τη δυνατότητα ερμηνείας στο κοινό και θα τους επιτρέπει να δηλώνουν τις πιο εξωπραγματικές ερμηνείες του ακρωνυμίου HTC, διευρύνοντας την ποικιλία συνδυασμών που θα παρουσιασθούν αρχικά μέσω της καμπάνιας ATL.