Το σύστημα διαχείρισης προτεραιότητας της Mellon Bulgaria έκανε το ντεμπούτο του στο πρώτο θεματικό κατάστημα του Ομίλου της UniCredit, το Κατάστημα του Μέλλοντος.


mellontechΗ UniCredit Bulbank, μέλος του Ιταλικού Τραπεζικού Ομίλου UniCredit και η μεγαλύτερη τράπεζα στη Βουλγαρία με βάση το ενεργητικό της, επέλεξε την θυγατρική της Mellon Technologies στη Βουλγαρία για να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ένα τελευταίας τεχνολογίας σύστημα προτεραιότητας στα νέα πρότυπα καταστήματα της τράπεζας.


Η λειτουργία του νέου αυτού μοντέλου καταστημάτων αποτελεί ένα στρατηγικής σημασίας έργο της UniCredit για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, και το κατάστημα της Σόφιας είναι το πρώτο που εγκαινιάζεται στην περιοχή.


Η λύση που πρόσφερε η Mellon Bulgaria είναι της Σουηδικής Nemo-Q και διαθέτει προηγμένο σύστημα έκδοσης εισιτηρίου προτεραιότητας με οθόνη αφής, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και οθόνες LCD για την πληροφόρηση και ψυχαγωγία των πελατών κατά την αναμονή τους στο κατάστημα, καθώς και το Nemo-Q Floor Walking System σε tablet με το οποίο οι υπάλληλοι της υποδοχής καθοδηγούν τους πελάτες προς τις διάφορες υπηρεσίες. Παράλληλα, η πλατφόρμα NemoQ Queue Management επιτρέπει τόσο στους διευθυντές των καταστημάτων όσο και στην κεντρική διοίκηση να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης αναμονής σε κάθε ταμείο, υπηρεσία ή κατάστημα, σε πραγματικό χρόνο.


«Η καινοτομία και η εξυπηρέτηση του πελάτη βρίσκονται στην καρδιά του σχεδιασμού στο Κατάστημα του Μέλλοντος. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την εμπειρία των πελατών μας σε κάθε στάδιο της παραμονής τους στο κατάστημα και το σύστημα διαχείρισης προτεραιότητας της Mellon είναι ιδανικό για τον χώρο αναμονής, βοηθώντας στη διατήρηση ενός ήρεμου περιβάλλοντος αναμονής και παρέχοντας στους πελάτες οδηγίες και ακριβή προσανατολισμό μέσα στο κατάστημα χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν όρθιοι», σχολίασε ο Pasquale Giamboi, Επικεφαλής του Τομέα Λιανικής Τραπεζικής και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της UniCredit Bulbank.


Σύμφωνα με τον Γενικό διευθυντή της Mellon Bulgaria, Παναγιώτη Βλάχο, «τα οφέλη από την ανάπτυξη ενός τέτοιου συστήματος θα είναι πολλαπλά τόσο για την Τράπεζα όσο και για τους πελάτες της. Με το σύστημα διαχείρισης προτεραιότητας, η UniCredit Bulbank θα έχει μία πρωτοφανή εικόνα για τη λειτουργία του κάθε καταστήματος που θα τη βοηθήσει στη διαχείριση των χρόνων αναμονής, στη στελέχωση της κάθε υπηρεσίας, καθώς και στην αξιολόγηση της παραγωγικότητας και των διαδικασιών. Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω οι πελάτες θα είναι σε θέση να απολαμβάνουν μειωμένους χρόνους αναμονής, ταχύτερες συναλλαγές και τελικά μια ευχάριστη παραμονή στο κατάστημα».


Στη δεύτερη φάση της υλοποίησης του έργου, το σύστημα θα ενοποιηθεί με τα ηλεκτρονικά κανάλια της τράπεζας, έτσι ώστε οι πελάτες της να μπορούν να κάνουν κράτηση του εισιτηρίου αναμονής μέσω διαδικτύου ή τηλεφώνου, χωρίς να χρειάζεται η φυσική παρουσία τους στο κατάστημα. Το σύστημα παρεμβαίνει στην τοπική λειτουργία του συστήματος προτεραιότητας, εξασφαλίζοντας ότι τα ηλεκτρονικώς κρατημένα εισιτήρια παραλείπονται από τη σειρά έκδοσης εισιτηρίου στο κατάστημα, και διασφαλίζοντας απρόσκοπτη ροή εξυπηρέτησης.