Το Locish είναι μια εφαρμογή, η οποία βοηθά τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν τις πόλεις, με λίγη βοήθεια από το Openfund.


openfund_logo“Πού να πάμε απόψε”, “ξέρει κανείς ένα ήσυχο καφέ με ήλιο και wifi εδώ κοντά”, ή “ένας φίλος από το εξωτερικό ψάχνει για ρομαντικό εστιατόριο στην περιοχή της Ακρόπολης”. Καθημερινά ερωτήματα σαν κι αυτά βρίσκουν πλέον απάντηση μέσα από την εφαρμογή Locish, η οποία και έγινε μόλις διαθέσιμη για κινητά iOS και Android.


Η εφαρμογή απευθύνει κάθε τέτοιο ερώτημα σε κατοίκους-γνώστες της περιοχής, οι οποίοι φέρουν ίδια χαρακτηριστικά με τον ερωτώμενο, και επιστρέφει με πληθώρα προτάσεων μέσα σε μερικά λεπτά. Ο ταξιδιώτης έπειτα βλέπει συνόψεις των προτάσεων αυτών, ενώ για να πάρει όλες τις πληροφορίες μπορεί να πληρώσει €1. Περισσότεροι από 200 επιλεγμένοι Αθηναίοι είναι ήδη διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε αντίστοιχα ερωτήματα, ενώ περισσότεροι εγγράφονται καθημερινά.


Η ιδέα των ιδρυτών, Γρηγόρη Ζωντανού και Αλέξη Χριστοδούλου, με υπόβαθρο στο μάρκετινγκ και την πληροφορική, γεννήθηκε σε ταξίδι τους στη Βουδαπέστη, που δεν πήγε και τόσο καλά. Σχεδίασαν λοιπόν το Locish ώστε να καλύπτει ακριβώς αυτή την ανάγκη τους να βρίσκουν τα καλύτερα μέρη σε μια πόλη. Το πάθος και η αφοσίωσή τους για την εταιρεία οδήγησε μάλιστα τον Αλέξη σε παραίτηση από καθηγητή β-βάθμιας εκπαίδευσης, η οποία έγινε δεκτή με απορία.


Σήμερα, μαζί με το λανσάρισμα της υπηρεσίας, ανακοινώνεται αρχική επένδυση ύψους €60.000 στην εταιρεία Locish από το Openfund. Η επένδυση, τρίτη μετά τις Incrediblue και Workable για το Openfund II, πρόκειται να υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξη της εφαρμογής και του αριθμού χρηστών της, καθώς επίσης και το λανσάρισμά της σε αριθμό προορισμών εντός και εκτός συνόρων.


Στα πλαίσια της ανακοίνωσης ο Γρηγόρης Ζωντανός, συνιδρυτής, δήλωσε: “Το Openfund ήταν εξαρχής ο επενδυτής αρχικού σταδίου της επιλογής μας, και είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που υπήρξαμε και εμείς με τη σειρά μας επιλογή του. Φιλοδοξούμε να παρέχουμε, σε ταξιδιώτες και μη, μία πλατφόρμα αξιόπιστων και εξατομικευμένων συμβουλών με τρόπο που δεν είχε επιτευχθεί μέχρι σήμερα και το μόνο σίγουρο είναι πως μας περιμένει σκληρή δουλειά.”


Ο Γεώργιος Κασσελάκης, εταίρος του Openfund, επίσης δήλωσε: “Με ένα δισεκατομμύριο ταξιδιώτες διεθνώς και το 30% αυτών να επιχειρούν ήδη την ανάσυρση ταξιδιωτικών πληροφοριών μέσα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα, είμαστε πεπεισμένοι πως ανοίγονται νέες ευκαιρίες για καινοτομικά προϊόντα και ευελπιστούμε πως το Locish είναι ένα από αυτά.”