Η LG είναι έτοιμη να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά των τηλεοράσεων με τεχνολογίες επόμενης γενιάς, OLED, 3D και Smart TV.


LG_Havis Kown_2Μιλώντας στην IFA 2012 στο Βερολίνο, ο Havis Kwon, CEO της LG Electronics Home Entertainment Company, δήλωσε ότι η LG είναι έτοιμη να διανύσει μία περίοδο κερδοφορίας και ανάπτυξης μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών, καθώς και μέσω της δημιουργίας ενός εταιρικού περιβάλλοντος στην LG, όπου η ταχύτητα και η καινοτομία θα είναι εξίσου σημαντικά στοιχεία, στον τομέα των τηλεοράσεων όσο είναι στον τομέα των κινητών τηλεφώνων.


«Η LG είναι σε καλό δρόμο για να κατακτήσει την κορυφή στην παγκόσμια αγορά των τηλεοράσεων, με τη δημιουργία νέας δυναμικής για ακόμη πιο κερδοφόρα ανάπτυξη μέσω της ισχυρής ώθησης στις OLED TV και του καθορισμού νέων σημείων αναφοράς με τα προϊόντα CINEMA 3D Smart TV», δήλωσε ο κ. Havis Kwon. «Από το 2000, οι κατασκευαστές στην Κορέα έχουν διατηρήσει έναν ηγετικό ρόλο στην αγορά των τηλεοράσεων με τις τηλεοράσεις επίπεδου πάνελ. Δεν μπορούμε όμως να εφησυχάσουμε. Η επόμενη γενιά των τεχνολογιών για τις τηλεοράσεις δεν θα προέλθουν από την Κορέα και την Ιαπωνία, αλλά πιθανόν από αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Κίνα».


Καθιέρωση της ηγεσίας με γερές βάσεις στην αγορά των OLED TV
Λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα που έχει κερδίσει η εταιρεία μέσω της τεχνολογίας της WRGB, η LG σχεδιάζει να παρουσιάσει φέτος την OLED TV 55’’ στην Κορέα, καθώς και σε άλλες σημαντικές αγορές, όσο η παραγωγή αναπτύσσεται. Την ίδια στιγμή, προκειμένου να είναι ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές της και να προσφέρει ένα νέο χαρτοφυλάκιο για τους πελάτες, η LG θα διευρύνει τη σειρά OLED TV για το 2013 με εύρος προϊόντων επόμενης γενιάς.


Η OLED TV έχει στρατηγική σημασία για την LG. Η ταχύτητα με την οποία η LG Electronics και η LG Display ήταν σε θέση να αναπτύξουν την τεχνολογία WRGB με την OLED TV και έπειτα να ξεκινήσουν την παραγωγή λίγους μήνες μετά, αναδεικνύει το άλμα της καινοτομίας στις τηλεοράσεις. Στόχος είναι βραχυπρόθεσμα η διαδικασία αυτή να επηρεάσει τα μελλοντικά projects. Η LG θα συνεχίσει να αναπτύσσει προϊόντα μέσω δικής της έρευνας και ανάπτυξης (R&D), καθώς και μέσω της συνεργασίας με τις θυγατρικές εταιρίες, όπως με την LG Display και την LG Innotek.


Όσον αφορά στις δυνατότητες παραγωγής, η LG σχεδιάζει μια ακόμη πιο δυνατή βάση, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της, μέσω της σημαντικής επένδυσης και ανάπτυξης σε συνεργασία με την LG Display. Μέσω των στρατηγικών κάθετης ενοποίησης, η LG θα είναι ικανή να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που προκύπτουν λόγω των γρήγορων αλλαγών στην τεχνολογία και στη δομή της βιομηχανίας, επιτυγχάνοντας ό,τι δεν έχουν καταφέρει άλλες εταιρείες του χώρου.


Κατάκτηση της ηγεσίας στις 3D και Smart τηλεοράσεις
Η LG θα συνεχίσει να διευρύνει την επιτυχημένη σειρά CINEMA 3D TV, στην οποία εμπεριέχεται η τεχνολογία Film Patterned Retarder (FPR). Το πλήρες χαρτοφυλάκιο των προϊόντων 3D τηλεοράσεων θα περιλαμβάνει μοντέλα από 32’’ μέχρι και 84’’, ενισχύοντας περαιτέρω την αντίληψη του καταναλωτή ότι 3D = LG.
Επιπλέον, με τη διεύρυνση της σειράς CINEMA 3D TV, η LG θα επικεντρωθεί στην εισαγωγή νέων, διαφοροποιημένων προϊόντων, ως μέρος του στόχου της εταιρίας να επιτύχει την πρωτιά στις παγκόσμιες πωλήσεις 3D τηλεοράσεων. Η Ultra Definition (UD) 3D TV αποτελεί ένα τέτοιο παράδειγμα. Το μοντέλο 84’’ που παρουσιάστηκε φέτος δημιουργεί ένα νέο σημείο αναφοράς για τις premium τηλεοράσεις, καθώς η μοναδική ποιότητα εικόνας θα διασφαλίσει στην LG την ανταγωνιστικότητά της και την ηγεσία της στις τεχνολογίες τηλεοράσεων. Τα μελλοντικά προϊόντα θα προσφέρονται σε διάφορα μεγέθη οθόνης, καθώς η LG επιθυμεί να διευρύνει τη σειρά UD 3D TV.


Για τον τομέα της Smart TV, η LG θα έχει ηγετικό ρόλο με την ανάπτυξη της Smart TV Alliance με σημαντικούς συνεργάτες, προκειμένου να δημιουργήσει εφαρμογές Smart TV που θα βασίζονται στο διαδίκτυο και θα είναι συμβατές με μεγάλο φάσμα προϊόντων διάφορων κατασκευαστών. Αυτό θα βοηθήσει την LG να διευρύνει την απήχηση της δικής της πλατφόρμας Smart TV, Netcast. Επιπλέον, οι συνεργασίες της LG με premium παρόχους περιεχομένου και με broadcasters θα ενδυναμώσει περισσότερο τα οφέλη της Smart TV τόσο για τους καταναλωτές και όσο και για τους πιθανούς συνεργάτες της εταιρείας.


Βελτιωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων για κερδοφόρα ανάπτυξη
Με σκοπό τη διατήρηση της πρώτης θέσης στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, η LG επιδιώκει την ανάπτυξη, με τη βελτίωση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου προϊόντων και με την παροχή λύσεων που θα είναι κατάλληλες για μεγάλο εύρος καταναλωτών. Τα προϊόντα Οικιακής Ψυχαγωγίας της LG θα κατατάσσονται κάτω από νέες κατηγορίες που θα δημιουργηθούν σε συνδυασμό με ειδικές στρατηγικές μάρκετινγκ.


Τα προϊόντα θα κατηγοριοποιούνται σε Premium, High-end, Mass ή Low-end, σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους και τα κοινά στόχος των καταναλωτών. Η OLED TV και η UD 3D TV θα ταξινομούνται στην κατηγορία των premium προϊόντων και θα παρουσιαστούν σε στρατηγικές αγορές με μια καμπάνια ενημέρωσης που θα εξηγεί τι μπορεί να προσφέρει μια 4K UD TV. Η LG σχεδιάζει επίσης την ανάπτυξη της κερδοφορίας των high end προϊόντων της με το σχεδιασμό της CINEMA SCREEN, μέσω της παροχής περισσότερων επιλογών σε μεγάλη οθόνη για την ικανοποίηση της αναπτυσσόμενης ζήτησης για πραγματική κινηματογραφική εμπειρία θέασης στο σπίτι.


Η LG θα συνεχίσει να αναπτύσσει mainstream προϊόντα, με επίκεντρο την αύξηση της παρουσίας της στις αναδυόμενες αγορές. Συγκεκριμένα, η LG θα παρέχει εύρος μικρών και μεσαίων μεγέθους LED και Smart τηλεοράσεων σε ανταγωνιστικές τιμές. Η επιπρόσθετη αξία θα δημιουργηθεί από την προσφορά προϊόντων, σχεδιασμένα για συγκεκριμένες απαιτήσεις διάφορων τοπικών αγορών. Η εταιρία σχεδιάζει επίσης να προσθέσει περισσότερες προϊοντικές σειρές στις αναδυόμενες αγορές.