Η Ιntel παρουσιάζει το ‘Master of Curiosity’, ένα νέο Social Media παιχνίδι το οποίο παρουσιάστηκε στο πλαίσιο χορηγίας

intel logoΤo “Master of Curiosity”, είναι το νέο Social Media παιχνίδι που ανέπτυξε η Intel, και το οποίο παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της χορηγίας της εταιρείας για την τηλεοπτική σειρά “Curiosity: The Questions of Life” του Discovery Channel. Η νέα εκπομπή – ορόσημο του φημισμένου καναλιού, εστιάζει στη διερεύνηση σειράς θεμάτων σχετικών με τη νοημοσύνη, την ευφυΐα, τις νευρο-επιστήμες και τη νανοτεχνολογία.


Το “Curiosity”, αποτελεί για την Intel την πρώτη επένδυσή της στον τομέα των παιχνιδιών, και αξιοποιείται από την εταιρεία ως μια παγκόσμια πλατφόρμα προώθησης, με βασικό στοιχείο τις στρατηγικές συνεργασίες. Η πρωτοβουλία καλύπτει την αποκλειστική online πλατφόρμα Curiosity.com, τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Curiosity που παρέχονται μέσω του Discovery Education, καθώς επίσης και μια ολοκληρωμένη σειρά προγραμμάτων για κοινωνικά δίκτυα και mobile πλατφόρμες.


Κάθε εβδομάδα θα παρουσιάζεται ένα νέο παιχνίδι με θέμα το οποίο θα συμπίπτει με εκείνο του τελευταίου επεισοδίου της σειράς “Curiosity”. Η σειρά αρχικά θα προβάλλεται στις ΗΠΑ κάθε Κυριακή στις 20:00, ενώ η διεθνής διανομή της αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο.