Η Adobe ανακηρύχθηκε κορυφαία εταιρεία σε Εμπειρία Χρηστών και Ενοποιημένη Αρχιτεκτονική για Εμπειρία Πελατών.


adobeH Adobe Systems Incorporated ανακοίνωσε ότι το CQ5, που περιλαμβάνεται στην πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για διαχείριση της εμπειρία στο Web (Web Experience Management Solution), ανακηρύχθηκε Ηγέτης σύμφωνα με το “The Forrester Wave™: Web Content Management For Online Customer Experience, Q3 11”. Η ανεξάρτητη έρευνα αξιολόγησε 10 προϊόντα Διαχείρισης Περιεχομένου Web (Web Content Management-WCM) βάσει 115 κριτηρίων, όπως δυνατά σημεία της προσφοράς της κάθε εταιρείας, καθαρή προϊόντική στρατηγική και παρουσία της εταιρείας στην αγορά.


Η ηγετική θέση που κατέκτησε η Adobe στην αξιολόγηση WCM οφείλεται επίσης στην “εξαιρετική τεχνολογία και χαρακτηριστικά που διαθέτει”. Στην αναφορά σχολιάζεται επίσης “Η διάδραση του προγράμματος με στοιχεία της εφαρμογής Διαχείρισης Εμπειρίας Πελατών της Adobe (CXM-Customer Experience Management) δείχνει προοπτική.” Η Adobe είχε καλή επίδοση σε πολλά κριτήρια, όπως εργαλεία γραφής, διαχείριση εμπειρίας πελατών, υπηρεσίες βιβλιοθήκης, διαχείριση παρουσίασης και προϊοντική στρατηγική. Η Adobe έλαβε επίσης αξιολόγηση 5 στα 5 στην αρχιτεκτονική προϊόντος και την υψηλότερη κατάταξη σε δημοσίευση και ανάπτυξη περιεχομένου.


Η λύση Adobe Web Experience Management είναι μια από τις έξι νέες λύσεις εμπειρίας πελατών (Customer Experience Solutions) στην πρόσφατη Adobe Digital Enterprise Platform για πρωτοπόρα πελατοκεντρική εμπειρία. Το Web Experience Management προσελκύει νέους πελάτες προσφέροντας στους επαγγελματίες του marketing μια λύση για δημιουργία, διαχείριση και δημοσίευση πλούσιου και διαδραστικού περιεχομένου σε πολλαπλά κανάλια σε Web, κοινωνικά δίκτυα, κινητές συσκευές και email. Συνδυάζει τις δυνατότητες της πληροφορικής με στρατηγικές marketing για να αυξάνει την αφοσίωση των καταναλωτών και τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.