Η ταχύτατη ενσωμάτωση των λύσεων της Splunk είναι ένας από τους λόγους που το LinkedIn αναπτύσσεται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς.


linkedinΑυτό υποστήριξε πρόσφατα ο Stefan Apitz, Senior Director of Operations του LinkedIn, κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου. Ο κ. Apitz δήλωσε ότι η Splunk έχει επιτρέψει στους 350 μηχανικούς και τα 70 στελέχη του τμήματος πληροφορικής να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η περίπλοκη υποδομή του LinkedIn και το κυριότερο, πως κάθε αλλαγή που γίνεται στο σύστημα επηρεάζει τις επιδόσεις της υποδομής. Πρακτικά, η Splunk έχει επιτρέψει στο LinkedIn (www.linkedin.com) να εξελίσσει ταχύτερα τις επιμέρους εφαρμογές και υπηρεσίες του, όπως και να αρχειοθετεί και να κατηγοριοποιεί τις αναζητήσεις που γίνονται στη δημοφιλή υπηρεσία.


H Splunk (www.splunk.com) αποτελεί μία από τις πλέον καινοτόμες επιχειρήσεις που δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα οι λύσεις της διανέμονται από την Pylones Hellas. Οι λύσεις της Splunk αναλαμβάνουν να καταγράψουν και να κατηγοριοποιήσουν όλα τα δεδομένα που δημιουργούνται μέσα στην πληροφοριακή υποδομή μίας επιχείρησης (Logs, ρυθμίσεις, μηνύματα, ειδοποιήσεις, scripts και μετρήσεις). Τα δεδομένα αυτά βρίσκονται στη διάθεση των ανθρώπων του IT, οι οποίοι μπορούν να εντοπίσουν και να αναλύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί μέσα στην υποδομή τους απλά θέτοντας στο σύστημα συνοπτικά ερωτήματα.


«Tο LinkedIn είναι ένας από τους πολλούς ικανοποιημένους πελάτες της Splunk. Αποδεικνύει, όμως, ότι οι λύσεις της Splunk μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες εξαιρετικά απαιτητικών πελατών, όπως είναι μία από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες του Διαδικτύου» επεσήμανε ο ο κ. Εμμ. Νέτος, γενικός διευθυντής της Pylones Hellas.