Ενδιαφέροντα στοιχεία για την αγορά της Κίνας στην κινητή τηλεφωνία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αυτές τις ημέρες.

Σύμφωνα με έρευνα της IDC (International Data Corp.), η  Xiaomi είδε τις αποστολές smartphones να μειώνονται το δεύτερο τρίμηνο στην αγορά της Κίνας κατά 38%. Αντίθετα η Huawei κατέλαβε την κορυφή στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.

Αναλυτικότερα, στο δεύτερο τρίμηνο, οι αποστολές smartphones της Xiaomi έφτασαν περίπου τις 10,5 εκατομμύρια 800px-Xiaomi_logoμονάδες, σημαντικά μειωμένες σε σχέση με τις 17,1 εκατομμύρια αποστολές πέρυσι την ίδια περίοδο. Αυτή η επίδοση, έφερε την Xiaomi στην τέταρτη θέση της Κινέζικης αγοράς, πίσω από τις Huawei, Oppo και Vivo σύμφωνα με την IDC.

Όπως έγινε γνωστό η Xiaomi  αμφισβήτησε τα νούμερα της IDC επικαλούμενη στοιχεία άλλων εταιρειών, όπως των IHS και Strategy Analytics που έκαναν λόγο για 14,2 εκατομμύρια μονάδες και 12,8 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα.

Η Κινέζικη αγορά, η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, έχει γίνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική αφού οι εγχώριοι κατασκευαστές έχουν βελτιώσει την ποιότητα, τον σχεδιασμό και το μάρκετινγκ, ασκώντας μεγάλη πίεση σε παγκόσμιους ηγέτες όπως οι Apple και Samsung.Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι η  Apple είδε τις αποστολές της στην Κίνα να πέφτουν κατά 32% το δεύτερο τρίμηνο, με την Αμερικάνικη εταιρεία να πέφτει στην πέμπτη θέση της αγοράς, πάντα σύμφωνα με την IDC. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι Huawei και Oppo κέρδισαν έδαφος εστιάζοντας στο μάρκετινγκ σε ένα ή δύο βασικά χαρακτηριστικά των συσκευών τους, όπως στον φακό Leica και στην τεχνολογία ταχείας φόρτισης αντίστοιχα.