Η Huawei Consumer Business Group ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για  το πρώτο εξάμηνο του 2016: Τα έσοδα από τις πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα CNY¥ 77,4 δισ. Οι αποστολές smartphones έφτασαν τα 60,56 εκατ., σημειώνοντας  αύξηση 25% σε σύγκριση με το προηγούμενο  έτος.

Huawei-P9-liteΟι παγκόσμιες αποστολές smartphones κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν μόλις κατά 3,1%, σύμφωνα με την IDC, καταδεικνύοντας ότι η ανάπτυξη της Huawei σημειώνει καλύτερες επιδόσεις από τις αντίστοιχες του κλάδου συνολικά.

Ο πρόεδρος της Huawei Consumer Business Group, Richard Yu δήλωσε: “Παρατηρήσαμε μια ιδιαίτερα γρήγορη ανάπτυξη σε παραδοσιακές αγορές high-end συσκευών smartphones όπως η Ευρώπη, και σε αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βόρειας Αφρικής, της Κεντρικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.”

“Συνεχίζουμε να διατηρούμε την υγιή ανάπτυξή μας μέσα στην  άκρως ανταγωνιστική αγορά των smartphones, γεγονός που μαρτυρεί τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Huawei στην καινοτομία, την πρόβλεψη των τάσεων των καταναλωτών και τη διμερή στρατηγική της η οποία  εστιάζει  τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές. Κοιτώντας προς το μέλλον, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους βιομηχανικούς μας εταίρους για να προσφέρουμε στους καταναλωτές ένα εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων που συνδυάζουν την τεχνολογία, την ποιότητα και το στυλ.”

Βελτιστοποιημένη δομή των εσόδων με ανάπτυξη στο εξωτερικό η οποία ξεπερνά την εγχώρια ανάπτυξη

Μετά την ταχεία ανάπτυξη στις παγκόσμιες αγορές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016, η Huawei Consumer Business Group  ενδυνάμωσε περαιτέρω τη βελτιστοποιημένη διάρθρωση των εσόδων της, με αποτέλεσμα  η ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού να είναι 1,6 φορές πιο γρήγορη από την αντίστοιχη στην ηπειρωτική Κίνα. Σύμφωνα με την IDC, τον Μάιο, το μερίδιο της Huawei στην παγκόσμια αγορά smartphones έφθασε το 11,4 %

[1]. Για την κατηγορία των smartphones με τιμή στο εύρος των US$ 500-600, το μερίδιο της Huawei αυξήθηκε κατά 10%2 .

Ιδιαίτερα ισχυρά αποτελέσματα καταγράφηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές, με αξιοσημείωτη επιτυχία στην κατηγορία των high-end smartphones. Σύμφωνα με την GFK, το μερίδιο αγοράς της Huawei στα smartphones, έχει φτάσει πάνω από το 15% σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Στις παραδοσιακές αγορές των high-end smartphones, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία, η Huawei έχει επίσης πετύχει σημαντική άνοδο.

Σε κύριες αγορές περιοχών  όπως η Βόρεια Αφρική και ο Νότιος Ειρηνικός, η Huawei έχει καταφέρει να αναπτύξει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της. Στην Αίγυπτο, το μερίδιο αγοράς των Huawei smartphones βρίσκεται πάνω από το 20% και στη Νέα Ζηλανδία, το μερίδιο της Huawei έχει ξεπεράσει το  15 %3.

Επίσης, ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων σημειώθηκε  στις αναδυόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Κεντρικής Ασίας. Σε ορισμένες χώρες,  οι πωλήσεις smartphones  της Huawei έχουν διπλασιαστεί σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Στην Κίνα, η Huawei συνεχίζει να είναι ο ηγέτης του κλάδου, με μερίδιο αγοράς 18,6%, σύμφωνα με την έκθεση της GFK του Ιουνίου.

Η Huawei εστιάζει στην καινοτομία

Έχοντας με συνέπεια επιδείξει σημαντική ανάπτυξη στις πωλήσεις της, η Huawei Consumer Business Group συνεχίζει να δείχνει μια βαθιά δέσμευση για την καινοτομία στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης, μέσα από τα κέντρα R&D που διαθέτει σε όλο τον κόσμο, σε συνδυασμό με τις επαναλαμβανόμενες επαναστατικές λύσεις που προσφέρει στα προϊόντα, τις πλατφόρμες και τα εμπορικά σήματά της.

Τα προϊόντα ‘ναυαρχίδες’ της Huawei, όπως το Ρ9, το Mate 8, το Honor V8 και το MateBook, έχουν τύχει εξαιρετικής υποδοχής από τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Ο όγκος πωλήσεων  του Mate 8,  έχει αυξηθεί κατά 65% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του Mate 7 για την ίδια χρονική περίοδο του 2015. Επιπλέον, 4,5 εκατομμύρια συσκευές Ρ9 & P9 Plus έχουν ήδη πωληθεί, σημειώνοντας αύξηση κατά 120% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του P8 κατά την ίδια περίοδο το 2015. Όσον αφορά στο MateBook το οποίο είναι το πρώτο 2-σε-1 προϊόν notebook της Huawei, έχει διατεθεί σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ.

Η Huawei Consumer Business Group συνεχίζει να διατηρεί τη στρατηγική δέσμευσή της σε όλο τον κόσμο. Το Μάιο του 2016 υπήρχαν 35.000 καταστήματα λιανικής πώλησης που διαθέτουν τα προϊόντα της Huawei, μια αύξηση της τάξης του 116% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σύμφωνα με την GFK, η κάλυψη της Huawei παγκοσμίως έχει φτάσει τα 150 χιλιάδες σημεία πωλήσεων.

Η μάρκα συνέχισε την προσπάθεια επένδυσης πόρων μάρκετινγκ σε τομείς όπως, μεταξύ άλλων, αθλητισμός, lifestyle, μόδα και ψυχαγωγία, κάνοντας πιο ζωντανή τη μάρκα και ισχυροποιώντας τους δεσμούς της με το καταναλωτικό κοινό Huawei συνεχίζει επίσης να συνεργάζεται με πολλές εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση στην αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Leica, Swarovski, Harman, Kardon, Audi, Google, Microsoft και Ιntel, μεταξύ άλλων, με σκοπό να προσφέρει στους καταναλωτές της προηγμένες καινοτομίες της βιομηχανίας.

Το 2016, η Huawei συμπεριλήφθηκε για άλλη μια φορά μέσα στη λίστα του BrandZTM με τις 100 πολυτιμότερες παγκόσμιες μάρκες. Η αξία της Huawei έφτασε τα US$ 18,652 δις, ενώ από την 70ή θέση που είχε λάβει το 2015 σημείωσε κατακόρυφη άνοδο καταλαμβάνοντας την 50ή θέση για το 2016.

Η Huawei είναι άριστα τοποθετημένη ώστε να συνεχίσει τη διείσδυσή της στην αγορά των smartphones, των wearable συσκευών, των έξυπνων σπιτιών, και των αγορών cloud ,  μετασχηματιζόμενη σε έναν πάροχο end-to-end λύσεων και πλατφόρμας υπηρεσιών με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές έναν πιο βολικό και έξυπνο τρόπο προκειμένου να συνδέουν αποτελεσματικά τις διάφορες πτυχές της ζωής τους.

 

 

[1] Πηγή: GFK, Μάιος

2 Πηγή:GFK, Ιούνιος

3 Πηγή: GFK, Ιούνιος