Έχετε πρόβλημα με το Vodafone δίκτυο; Ήρθε η νέα υπηρεσία «Εγγύηση Δικτύου».

Μέσα από ένα ευρύ επενδυτικό πλάνο, η Vodafone έχει επιτύχει μέσα στον τελευταίο ενάμιση χρόνο να παρέχει στους συνδρομητές της, διπλάσιες ταχύτητες mobile internet και διπλάσια πληθυσμιακή κάλυψη σε 4G και 4G+, ώστε να μπορεί σήμερα να προσφέρει ακόμα μία πρωτοπόρα υπηρεσία, την «Εγγύηση Δικτύου Vodafone».

Η Vodafone βελτιώνει καθημερινά το δίκτυο και τις υπηρεσίες της, με σκοπό να διασφαλίσει και να εγγυηθεί σε όλους τους συνδρομητές της, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου και καρτοκινητής, καλύτερο σήμα και πιο γρήγορο internet σε περισσότερα σημεία από ποτέ. Στο πλαίσιο αυτό με τη νέα υπηρεσία «Εγγύηση Δικτύου Vodafone», οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν την εταιρεία για οποιαδήποτε θέμα αντιμετωπίζουν με το δίκτυο τους.

Vodafone Network 1

Μέσα από το My Vodafone app κάθε συνδρομητής Vodafone μπορεί να χρησιμοποιήσει την «Εγγύηση Δικτύου Vodafone» άμεσα και γρήγορα και να ενημερώσει την εταιρεία σε περίπτωση που είχε μια μη ικανοποιητική εμπειρία internet ή ομιλίας. Στη συνέχεια, η Vodafone θα τον αποζημιώσει με 300MB ή / και με 60’ λεπτά δωρεάν ομιλία προς όλα τα δίκτυα αντίστοιχα, για 1 ολόκληρο 24ώρο.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: «Στόχος της Vodafone είναι να παρέχει στους πελάτες της μία αξεπέραστη εμπειρία επικοινωνίας. Μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές και νέες τεχνολογίες  κάνουμε το δίκτυό μας κάθε μέρα πιο δυνατό, ώστε να μπορούμε να εγγυηθούμε για αυτό στους συνδρομητές μας και να τους προσφέρουμε ακόμη πιο αξιόπιστες και  ποιοτικές υπηρεσίες.  Για εμάς, η εμπειρία του πελάτη αποτελεί την κορυφαία προτεραιότητα και με την υπηρεσία «Vodafone Εγγύηση Δικτύου» το αποδεικνύουμε έμπρακτα».