Ψάχνετε για αποτελεσματικούς τρόπους για να συνδεθείτε με το ακροατήριό σας στο Facebook;

Το facebook, βασιλιάς των μέσων ενημέρωσης, προσφέρει στις επιχειρήσεις μια νέα εναλλακτική λύση προβολής τους με τη μορφή video διαφημίσεων. Ολες οι επιχειρήσεις πλέον ενσωματώνουν αυτού του είδους τις διαφημίσεις στην καμπάνια μάρκετινγκ τους. Πώς μπορείτε να είστε διαφορετικοί; Το κλειδί της επιτυχίας σας, σύμφωνα με τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων βρίσκεται στις μικρές λεπτομέρειες του σχεδιασμού των βίντεο διαφημίσεων στο Facebook.

Εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές που μπορεί να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμες:

1. Προσαρμοστείτε ανάλογα με τις προτιμήσεις του κοινού

Αντί να εστιάζετε στη δημιουργία βίντεο που στοχεύει σε ένα ευρύ κοινό, προσπαθείστε να δημιουργήσετε βίντεο που απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο ακροατήριο. Όταν τα βίντεο στοχεύουν σε μία συγκεκριμένη κατηγορία, είναι πιο πιθανό να λάβουν κλικ, shares, likes και σχόλια που ενδεχομένως να οδηγήσουν στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, αντί για την προβολή μιας γενικής εικόνας για την επιχείρησή σας, είναι καλύτερα να παρουσιάσετε ένα από τα προϊόντα σας. Αν δεν γνωρίζετε το κοινό σας, μπορείτε να επωφεληθείτε από Facebook Audience Insights για να γνωρίσετε το κοινό σας με βάση την ηλικία, τον τρόπο ζωής, το φύλο, την οικογενειακή κατάσταση κ.λπ.

2. Αιχμαλωτίστε το ενδιαφέρον του κοινού σας

Το πετυχημένο βίντεο μπαίνει απευθείας στο θέμα. Θα πρέπει να αιχμαλωτίσετε το κοινό σας στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα, αν θέλετε να παρακολουθήσει ολόκληρο το βίντεο. Βεβαιωθείτε ότι η εισαγωγή του βίντεο θα καθηλώσει μέχρι το τέλος. Πώς μπορείτε να το πετύχετε αυτό; Μία ελκυστική εισαγωγή μπορεί για παράδειγμα να αποτελέσει μία μυστηριώδης πρόταση ή ένας υπαινιγμός…

Το μυστήριο θα πρέπει να παρουσιάζεται με τρόπο που υποκινεί την περιέργεια και να μην κουράζει τους τηλεθεατές.. Τα βίντεο στο Facebook είναι χωρίς ήχο και το μήνυμα μπορεί να ακουστεί μόνο όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο κουμπί ήχου. Αυτό σημαίνει ότι το βίντεο πρέπει να έχει ισχυρή οπτική υποστήριξη ώστε να πείσει τους χρήστες να πατήσουν το κουμπί. Επίσης, αποφεύγετε τα πολύ εμπορικά βίντεο γιατί αυτά συνήθως αποθαρρύνουν τους θεατές.

3. Δημιουργήστε διαφημίσεις που δεν μοιάζουν με διαφημίσεις

Έχετε πάντα υπόψη σας ότι το Facebook είναι μια κοινωνική πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι το επισκέπτονται συνήθως όταν θέλουν να μάθουν τι κάνουν οι φίλοι τους ή για να κάνουν ένα διάλειμμα. Η αγορά προϊόντων δεν είναι στις προθέσεις τους. Ως εκ τούτου, εάν επιθυμείτε να προσελκύσετε την προσοχή των χρηστών, θα πρέπει να κάνετε λεπτούς χειρισμούς. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσετε το μήνυμά σας με έναν ασυνήθιστο τρόπο, όπως λόγου χάρη με την προβολή βίντεο με αστείο περιεχόμενο ή χρήσιμες πληροφορίες.

video-web-ads

4. Μην ξεχνάτε τη διάρκεια του βίντεο

Ακόμα κι αν εσείς προτιμάτε τα μακρά βίντεο, το ακροατήριό σας δεν έχει την ίδια άποψη. Αν θέλετε να παρακολουθήσουν το βίντεο σας μέχρι το τέλος θα πρέπει να είστε σύντομοι. Οι ειδικοί συστήνουν βίντεο που δεν διαρκούν περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα. Μόνο αν το βίντεό σας είναι χρήσιμο ή διασκεδαστικό, μπορείτε να επεκτείνετε τη διάρκειά του στα 2 λεπτά. Ο ασφαλέστερος τρόπος για να αποφασίσετε το runtime και το μήνυμα του βίντεο είναι να σκεφτείτε σε ποιους απευθύνεστε, τι προσφέρετε, που είναι διαθέσιμο το προϊόν σας και γιατί είναι απαραίτητη η χρήση του.

5. Κάντε ξεχωριστά βίντεο για διαφορετικά τμήματα

Μπορείτε να προβάλετε το ίδιο βίντεο σε ένα νέο χρήστη και ένα καινούριο video στους παλιούς και πιστούς πελάτες σας; Σίγουρα όχι! Υπάρχουν διαφορετικά μηνύματα που αφορούν διαφορετικά τμήματα τα οποία δε χωρούν σε ένα ενιαίο και τυποποιημένο video. Όταν στοχεύετε σε νέους ή δυνητικούς πελάτες, θα πρέπει να προβάλετε βίντεο που χτίζουν τη φήμη της φίρμας σας και δημιουργούν ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, όταν απευθύνεστε σε χρήστες που είναι ήδη πελάτες, θα πρέπει να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με τρόπο που να εξασφαλίζει την πίστη τους σε σας.

6. Κάντε δοκιμές για τη βελτιστοποίηση των βίντεο

Σίγουρα δεν είναι καλή πρακτική να επαναλαμβάνετε το ίδιο βίντεο ξανά και ξανά. Είναι καλύτερα για σας να κάνετε δύο εκδόσεις του κάθε βίντεο και να τα ελέγξετε ξεχωριστά για να μάθετε ποιο έχει ισχυρότερο αντίκτυπο και καλύτερη ανταπόκριση . Μπορείτε απλά να αλλάξετε μόνο μία μεταβλητή στο βίντεο ή να κάνετε εντελώς διαφορετικά σποτάκια αλλά με το ίδιο μήνυμα. Μερικές φορές, ακόμη και ένα μόνο στοιχείο μπορεί να έχει τεράστια διαφορά στην ανταπόκριση του ακροατήριου σας.

7. Συνδυάστε μουσική, αφήγηση και εικόνες

Όταν κάνετε βίντεο για το Facebook, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς θα μεταδώσετε το μήνυμά σας. Θα πρέπει κατ αρχάς να ωθήσετε τους χρήστες να ενεργοποιήσουν το κουμπί ήχου. Μόλις θα είναι σε θέση να ακούσουν το βίντεο, τα πρώτα καρέ του βίντεο και το κείμενο θα πρέπει να είναι αρκετά πειστικά και το υπόλοιπο του περιεχομένου θα πρέπει να έχει κατάλληλη μουσική, εικόνες και αφήγηση ώστε να τους καθηλώσει.

Όταν έχετε στο μυαλό σας αυτά τα μικρά μυστικά, θα είστε σε θέση να σχεδιάσετε αποτελεσματικές βίντεο διαφημίσεις στο Facebook.

Πηγή: https://goo.gl/6PjroF