Πότε ένα καλώδιο για iPhone/iPad δεν είναι πιστοποιημένο;

Home/TechXplained, Αξεσουάρ/Πότε ένα καλώδιο για iPhone/iPad δεν είναι πιστοποιημένο;

Πότε ένα καλώδιο για iPhone/iPad δεν είναι πιστοποιημένο;

Αν είστε κάτοχος συσκευής iOS (iPad, iPhone, iPod touch κλπ), θα έχετε δει σίγουρα ένα μήνυμα στην οθόνη της, έχοντας συνδέσει ένα καλώδιο, που θα σας ενημερώνει πως αυτό δεν είναι πιστοποιημένο και κατ’ επέκταση δεν μπορεί να λειτουργήσει καλά (This cable or accessory is not certified and may not work reliably with this iPhone/iPad/iPod”). Γιατί συμβαίνει αυτό όμως και πώς μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία και τη φόρτιση της συσκευής σας;

Η Apple διαθέτει ένα πρόγραμμα πιστοποίησης ονόματι MFi (Made For iPhone/iPad/iPod). Φυσικά τα δικά της προϊόντα δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα, όμως αυτά που κατασκευάζονται από τρίτες εταιρείες, οφείλουν να το περνούν έτσι ώστε να διασφαλίζεται η πλήρης συμβατότητά τους. Πώς γίνεται η αναγνώριση; Με ένα μικρό τσιπ που βρίσκεται σε καλώδια και αξεσουάρ, το οποίο και επικοινωνεί με την εκάστοτε συσκευή, πληροφορώντας τη πως είναι πιστοποιημένο. Ως εκ τούτου λοιπόν, πριν αγοράσετε ένα αξεσουάρ για την iΣυσκευή σας, βεβαιωθείτε ότι κάπου στη συσκευασία του αναγράφεται MFi Certified” για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

iphone-cable-2

Τονίζουμε πως δεν είναι ανάγκη να καταφύγετε σε επίσημα προϊόντα της Apple: στην αγορά θα βρείτε ωραιότατα αξεσουάρ MFi Certified τρίτων εταιρειών που θα σας επιτρέψουν να κάνετε μια χαρά τη δουλειά σας χωρίς να ξοδευτείτε σε υπερβολικό βαθμό. Αν ένα καλώδιο τώρα, δεν φέρει την πιστοποίηση που λέγαμε, τότε δεν είναι βέβαιο ότι πληροί τα στάνταρ ασφαλείας για να λειτουργήσει με τη συσκευή σας. Μπορεί το βύσμα να υπερθερμανθεί, να μη διατηρεί σταθερή τάση, ακόμα και να μην τοποθετείται σωστά στο iPhone/iPad/iPod σας.

Αν δείτε το προαναφερθέν μήνυμα κάνοντας χρήση ενός γνήσιου ή MFi Certified αξεσουάρ, δύο είναι τα τινά. Αρχικά, μπορεί απλά να πρόκειται για λάθος, οπότε απλά αποσυνδέστε το καλώδιο και δοκιμάστε ξανά. Αν όμως το μήνυμα επιμένει να εμφανίζεται, τότε είναι πολύ πιθανόν το αξεσουάρ σας να έχει φθαρεί ανεπανόρθωτα, οπότε και θα πρέπει να το αντικαταστήσετε. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα φέρει εμφανή σημάδια φθοράς στο εξωτερικό του: μπορεί το όποιο πρόβλημα να έχει προκύψει στα… ενδότερά του και εσείς να μη μπορείτε να το δείτε. Κάντε πάντως μια προσπάθεια να το καθαρίσετε, βεβαιωθείτε ότι το καλώδιο κάνει καλή επαφή με τα βύσματα και αν έχετε τη δυνατότητα, δοκιμάστε το και σε μία άλλη συσκευή: αν δείτε και πάλι το ίδιο μήνυμα, ξέρετε πολύ καλά τι πρέπει να κάνετε.

15 Φεβρουάριος, 2016|TechXplained, Αξεσουάρ|