Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα παρουσίασε η Lenovo για το γ’ τρίμηνο του 2015-2016, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που επηρέασαν τον κλάδο.

Η Lenovo Group ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο, το οποίο έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2015. Τα τριμηνιαία έσοδα ήταν US$12,9 δισεκατομμύρια, μείωση 8% από έτος σε έτος, ή 2% από έτος σε έτος σε σταθερή βάση. Το τρίτο τρίμηνο το έσοδα προ-φόρων, εξαιρουμένων μη ρευστών, λογιστικών χρεώσεων σχετικών με συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων ύψους US$77 εκατ., ήταν US$397 εκατ., ενώ καταγεγραμμένα προ-φόρων έσοδα ήταν US$320 εκατ., με άνοδο δηλαδή 17%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τα καθαρά έσοδα ήταν US$300 εκατ., με 19% αύξηση, ξεπερνώντας και εδώ τις εκτιμήσεις.

Οι αποφασιστικές κινήσεις αναδιάρθρωσης που η Lenovo ανακοίνωσε τον Αύγουστο του 2015 προχωρoύν βάσει προγράμματος ώστε να αποδώσουν εξοικονόμηση US$1,35 δισ. σε σταθερό ρυθμό ετήσιας βάσης. Οι εξοικονομήσεις αυτές δίνουν στη Lenovo μια διάρθρωση κόστους που είναι σημαντικά χαμηλότερη από τους ανταγωνιστές της. Σε συνδυασμό με τη σταθερή υλοποίηση και το απόθεμα καινοτομιών του προγράμματος, η Lenovo μεταμορφώνει το επιχειρηματικό μοντέλο, τις διαδικασίες και την οργάνωση της, τοποθετώντας τον εαυτό της ώστε να επιτύχει διατήρηση υγιούς λειτουργίας ακόμα και στο τρέχον περιβάλλον.

LenovoLogo

«Το τελευταίο τρίμηνο, παρόλο που είχαμε επηρεαστεί από την παγκόσμια μακρό-οικονομική επιβράδυνση, τις νομισματικές διακυμάνσεις στις βασικές αγορές και τη μείωση στην αγορά Η/Υ, η Lenovo πέτυχε ρεκόρ κερδών και υλοποίησε τη δέσμευσή μας να αναστρέψει την πορεία του τμήματος κινητής τηλεφωνίας» λέει ο Yuanqing Yang, Πρόεδρος και CEO της Lenovo. «Στη συνέχεια, στους υπολογιστές για να επιτύχουμε ανάπυξη θα αξιοποιήσουμε την τάση ενοποίησης, αντικατάστασης των επαγγελματικών Η/Υ, και τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην κατηγορία καινοτόμων προϊόντων. Στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας, θα χτίσουμε κλίμακα αποτελεσματικότητας, για να επιταχυνθεί η ανάπτυξή μας στις αναδυόμενες αγορές, το προβάδισμα στις ώριμες αγορές με καινοτόμα προϊόντα και premium brands, και η επέκταση στην ανοικτή αγορά της Κίνας με ισχυρότερη γκάμα προϊόντων. Τέλος, στο χώρο του enterprise, θα χρησιμοποιήσουμε κορυφαίες τεχνολογίες και στρατηγικές συνεργασίες για επικερδή ανάπτυξη».

To ακαθάριστο περιθώριο κέρδους της εταιρείας για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο μειώθηκε 10% από έτος σε έτος στα US$1,9 δισ., ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους είχε αύξηση 14,6%. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο ήταν US$379 εκατ. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το τρίτο οικονομικό τρίμηνο ήταν 2,71 σεντς ΗΠΑ, ή 21,01 σεντς Χονγκ Κονγκ. Το αποθεματικό καθαρού χρέους από τις 31 Δεκεμβρίου 2015 ανέρχεται σε US$49 εκατ.