Έρευνα της Context-BNA τοποθετεί τη Samsung στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά monitors τόσο σε τεμάχια, όσο και αξία, για το 4ο τρίμηνο του ’08.

samsung-933hd_monitorΤην αυξανόμενη εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών στα προϊόντα Samsung επιβεβαιώνει ακόμη μια πρωτιά, που κατέκτησε η εταιρεία στην κατηγορία των οθονών για υπολογιστές κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2008. Σύμφωνα με την έρευνα της Context-BNA (Bryan Norris Associates),κορυφαίας ανεξάρτητης εταιρείας εξειδικευμένων συμβούλων και έρευνας στον κλάδο των ηλεκτρονικών καταναλωτικών ειδών στην Ευρώπη, το τέταρτο τρίμηνο του 2008 η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά οθονών τόσο σε τεμάχια, όσο και σε αξία.

Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς των οθονών Samsung ανήλθε στο 29,8% σε αξία και 27,3% σε τεμάχια, σημειώνοντας διαφορά 2,9% και 1,5% αντίστοιχα από την αμέσως επόμενη εταιρεία.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας για τις υποκατηγορίες των LCD οθονών 20 ιντστών και των οθονών πολλαπλών λειτουργιών με ενσωματωμένο TV tuner. Σύμφωνα με την Context-BNA, η Samsung κατέχει το 50,5% της αγοράς σε τεμάχια LCD 20 ιντσών και το 52,7 της αγοράς σε τεμάχια οθονών πολλαπλών λειτουργιών, ξεπερνώντας την αμέσως επόμενη εταιρεία κατά 18,4 και 20 ποσοστιαίες μονάδες αντίστοιχα.