Η LG παρουσίασε την στρατηγική της για την οικιακή ψυχαγωγία στην IFA 2015, έχοντας ως στόχο τη διεθνή αγορά premium TVs με την τεχνολογία OLED.

LG_OLED-TV-Line-up-55EG9200_65EF9500_55EG9100Θέτοντας ως στόχο την πώληση περισσότερων από μία τηλεοράσεων LG OLED ανά λεπτό, o Brian Kwon, Executive Vice President και CEO της LG Home Entertainment Company (LG), ανέφερε στη φετινή IFA 2015 τέσσερις πρωταρχικές marketing κατευθύνσεις, που σχεδιάστηκαν για να εδραιώσουν την ηγετική θέση της LG στην αγορά της Οικιακής Ψυχαγωγίας:

 

– να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων OLED με μία διευρυμένη σειρά OLED
– να διεξάγει ενισχυμένες καμπάνιες marketing προκειμένου να επεκτείνει την διείσδυση των τηλεοράσεων OLED στην αγορά
– να ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο τη θέση της στον τομέα της πλατφόρμας smart TV
– να ενισχύσει την κερδοφορία της στον τομέα των προϊόντων εικόνας και ήχου.

 

Διεύρυνση της σειράς τηλεοράσεων OLED

Παρουσιάζοντας την παγκοσμίως πρώτη τηλεόραση 4K OLED με δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου High Dynamic Range (HDR), η LG σκοπεύει να ενσωματώσει την τεχνολογία HDR σε ακόμα περισσότερες νέες τηλεοράσεις OLED. Με εντυπωσιακό σχεδιασμό, καθώς το πιο λεπτό της σημείο έχει διάσταση μόλις 4,8 χιλιοστά, η τηλεόραση LG 4K OLED αναμένεται να προσελκύσει νέα βλέμματα θαυμασμού.

 

Με μία σειρά από νέες λειτουργίες, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και format οθόνης, η LG θα προσφέρει μια μεγαλύτερη ποικιλία τηλεοράσεων OLED, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και προτιμήσεις περισσότερων και διαφορετικών καταναλωτών. Η LG είναι αισιόδοξη ότι και η ανακοίνωση προϊόντων OLED από άλλους κατασκευαστές θα επιταχύνει την υιοθέτηση της τεχνολογίας OLED από ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, διευρύνοντας ουσιαστικά και την κατηγορία στην αγορά της τηλεόρασης.

 

Ενισχυμένες καμπάνιες Marketing

 

LG_IFA2015_LG-OLED-TV-ZONEΗ εταιρεία θα επενδύσει σε καμπάνιες marketing, προκειμένου να ενισχύσει διεθνώς τις πωλήσεις των τηλεοράσεων OLED, οι οποίες θα περιλαμβάνουν παρουσιάσεις των προϊόντων και τοποθέτηση τηλεοράσεων OLED σε μεγάλα αεροδρόμια ανά τον κόσμο. Η LG είναι επιπλέον αισιόδοξη ότι οι θετικές κριτικές για τις τηλεοράσεις OLED από οργανισμούς δοκιμής προϊόντων και τα media, θα κινήσουν ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Πρόσφατα, Μέσο των Ηνωμένων Πολιτειών βράβευσε την τηλεόραση LG OLED ως την καλύτερη της χρονιάς και το μοντέλο 65EG9600 αναγνωρίστηκε ως «Βασιλιάς των Τηλεοράσεων» (King of TV) από την αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών “Value Electronics”.

 

Ενδυνάμωση στον τομέα της πλατφόρμας Smart TV

Η LG θα συνεχίσει να διευρύνει την πλατφόρμα webOS, προσθέτοντας περιεχόμενο smart TV από συνεργάτες όπως τα κανάλια Netflix και YouTube, με ταινίες από τοπικούς παρόχους και με μία σειρά από νέες εφαρμογές. Η εταιρεία θα ξεκινήσει τη διάθεση μιας νέας υπηρεσίας streaming HDR περιεχομένου για τις τηλεοράσεις smart TV με τη νέα πλατφόρμα webOS 2.0 σε συνεργασία με το Amazon, ενώ θα διαθέσει μια δωρεάν αναβάθμιση για την πλατφόρμα webOS 1.0, η οποία θα περιλαμβάνει δωρεάν λειτουργίες που διαθέτει η νέα webOS 2.0.

 

Ενδυνάμωση της κερδοφορίας στους τομείς Audio-Video

 

Η LG στοχεύει να ενδυναμώσει την κερδοφορία της στους τομείς των monitor, της ψηφιακής σήμανσης και της εικόνας και του ήχου (audio-video). Με μία απαράμιλλη σειρά προϊόντων ψηφιακής σήμανσης (digital signage), με εξαιρετικά λεπτές οθόνες και το πιο μικρό πλαίσιο (bezel-to-bezel) σε παγκόσμιο επίπεδο, μικρότερο από 2 χιλιοστά, η LG είναι αισιόδοξη ότι θα διασφαλίσει τη φήμη της ως προμηθευτής των πιο premium λύσεων για οθόνες εξωτερικής προβολής.

 

Η εταιρεία θα προωθήσει επιπλέον δυναμικά τη σειρά των high-end monitors, όπως τα επίπεδα και κυρτά monitor 21:9 με ανάλυση 4K. Τέλος, η LG επεκτείνει τα προϊόντα ήχου με τεχνολογία Bluetooth, προσθέτοντας στη σειρά την νέα κυρτή ηχομπάρα και τα φορητά ηχεία που παρουσίασε στη φετινή IFA 2015.