Μπορεί το e-commerce να «γιορτάζει» τη Μαύρη Παρασκευή, ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε το Amazon να θεσπίσει τη δικιά του… γιορτή! Ξέρετε πότε είναι;

 
prime-dayΗμέρα της μητέρας, ημέρα του πατέρα, ημέρα των ερωτευμένων, ημέρα της φύσης, ημέρα κατά του AIDS, ημέρα μπριζόλας και πεολειχίας. «Τόσες παγκόσμιες ημέρες μείζονος ή ελάσσονος σημασίας έχουμε», σκέφτηκαν στο Amazon, «γιατί να μην προσθέσουμε μία ακόμα και μάλιστα για την πάρτη μας»; Κάπως έτσι –θα πρέπει να- προέκυψε η Prime Day στις 15 Ιουλίου, η μέρα που το Amazon θα γιορτάσει τα 20 χρόνια του στην αγορά!

 
Από την ονομασία της, αντιλαμβάνεστε ότι οι συνδρομητές του προγράμματος Amazon Prime θα έχουν την τιμητική τους, αφού όπως υποσχέθηκαν οι άνθρωποι του Amazon θα υπάρχουν για ‘κείνους περισσότερες προσφορές κι από τη Μαύρη Παρασκευή! Μάλιστα, οι εκπλήξεις και τα “deals” που ετοιμάζονται θα είναι τέτοια, που εικάζεται ότι η τελευταία θα ωχριά μπροστά στην… ημέρα του Amazon –φιλοδοξία των διευθυνόντων του άλλωστε είναι να «καπελώσουν» τη μεγάλη γιορτή του καταναλωτισμού.

 
Κι αν αναρωτιέστε σχετικά με το ποιόν του Amazon Prime, καλά θα κάνετε να το ξανασκεφτείτε όσο είναι καιρός. Αρχικά αντιμετωπίστηκε με καχυποψία από τους πελάτες του Amazon, ωστόσο στην πορεία όχι απλά το «αγκάλιασαν» αλλά το εμπιστεύτηκαν πλήρως σε βαθμό τέτοιο που αυτό έφερε στην εταιρεία κέρδη ύψους $214 εκατ. μέσα σε ένα μόλις τρίμηνο! Επί του παρόντος πάντως τρέχει σε ΗΠΑ, Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία και Ιαπωνία, οπότε και το capital control να μην είχαμε, το πιο πιθανό ήταν ότι απλά θα παρακολουθούσατε.

 
Το ζήτημα βέβαια δεν είναι μόνο η Prime Day αυτή καθαυτή αλλά η ενέργεια του Amazon που αποδεικνύει πως ένας γίγαντας όπως αυτό, είναι σε θέση να παίξει τόσο σημαντικό ρόλο, ώστε να κανονίσει ακόμα και μια «γιορτή». Και αν γίνει η αρχή, είναι σίγουρο ότι η κίνηση αυτή και μιμητές θα βρει, και συνήθεια θα μας γίνει.