Η LG Electronics παρουσίασε στο διεθνές συνέδριο Mobile World Congress 2009 στη Βαρκελώνη τις ολοκαίνουργιες συσκευές της, αλλά και τους στρατηγικούς της στόχους για το νέο έτος.

LG Life's GoodΤο κορυφαίο επίτευγμα που με υπερηφάνια παρουσίασε ήταν το ιδιαίτερα δυναμικό 3D S-Class Interface (User Interface) το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο νέο κινητό τηλέφωνο της LG, γνωστό πλέον ως Arena (LG KM900). Παράλληλα, ακόμα δύο πρωτοποριακά προϊόντα, όπως το 3G Ρολόι – Κινητό Αφής (LG-GD910) και το LTE modem chip εντυπωσίασαν χάρη στη μοναδική, καινοτομική τους τεχνολογία.

«Τα προϊόντα και οι τεχνολογίες που παρουσιάσαμε στο Mobile World Congress θεωρούνταν απλώς εξωπραγματικές μέχρι πρότινος. Τώρα πλέον είναι πραγματικότητα», σχολίασε ο κ. Dr. Skott Ahn, Πρόεδρος και CEO της LG Electronics Mobile Communications Company. «Για άλλη μια φορά, όπως κάνουμε πάντοτε, δώσαμε έμφαση στις ανάγκες των καταναλωτών, υλοποιώντας τις ιδέες τους.»

Το νέο S-Class User Interface της LG, θα περιλαμβάνεται εφεξής σε όλες τις high-end συσκευές κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας διαθέτοντας ένα δυναμικό interface, ειδικά σχεδιασμένο για να «απογειώσει» τα πλεονεκτήματα των οθονών αφής.

Με τρισδιάστατη διάταξη και 4 διαφορετικές home screens – που προσαρμόζονται ανάλογα από το χρήστη – το S-Class User Interface απαλλάσσει τους χρήστες από τα ένθετα μενού λειτουργιών, παρέχοντας άμεση πρόσβαση σε διάφορες εφαρμογές. Αυτό το «διαισθητικό» interface, μοναδικό αποτέλεσμα εντατικής έρευνας της εταιρείας, διαθέτει πλούσια γραφικά ώστε να μεταβάλλεται άμεσα για να εξυπηρετεί την εκάστοτε εκτελούμενη λειτουργία, ενώ ο «δυνατός» επεξεργαστής που υποστηρίζει εξασφαλίζει την ταχύτατη λειτουργία του κινητού.

Η πρώτη συσκευή που ενσωματώνει το S-Class UI είναι το νέο κινητό τηλέφωνο ΑRENA (LG KM900). Το νέο, πλήρως εξοπλισμένο μοντέλο διαθέτει οθόνη αφής 3 ιντσών (full touch screen) με κορυφαία ανάλυση WVGA, κάμερα 5 mp για ζωντανές φωτογραφίες και εγγραφή βίντεο που αναπαράγεται τέλεια ακόμα και σε μεγάλη οθόνη. Επιπλέον, διαθέτει δυνατότητα αναπαραγωγής DivX και Xvid βίντεο και παράγει ανεπανάληπτη ποιότητα ήχου σε όλες τις multimedia εφαρμογές, χάρη στην τεχνολογία Dolby Mobile.

Ένα ακόμη πρωτοποριακό επίτευγμα της LG, είναι το 3G watch phone GD910 το οποιο θα είναι διαθέσιμο εντός του 2009. Πρόκειται για ένα gadget που προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στο Mobile World Congress, αλλά και στο Consumer Electronics Show λίγους μήνες νωρίτερα.

Ειδικότερα, είναι το πρώτο 3G κινητό – ρολόι με οθόνη αφής που συνοδεύεται από Bluetooth, ενσωματωμένη κάμερα για βιντεοκλήσεις, δυνατότητα ασύρματης πρόσβασης στο internet σε ταχύτητες που φθάνουν τα 7,2Mbps και με τεχνολογία TTS (text-to-speech) που αναλαμβάνει να μετατρέψει το γραπτό κείμενο (μηνύματα και άλλες πληροφορίες) σε φωνή. Το GD910 αποτελεί επάξιο διάδοχο του PRADA Link (LG–LBA-T950) του έξυπνου gadget του δημοφιλούς PRADA Phone by LG, για ασύρματη σύνδεση μέσω Bluetooth με το κινητό και άμεση πρόσβαση σε μηνύματα και σε πολλές ακόμη λειτουργίες, χωρίς καν να βγαίνει το κινητό από την τσέπη.

Η LG εκτός από τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας, παρουσίασε επίσης και το πρώτο modem chip με τεχνολογία LTE (Long Term Evolution). Το συγκεκριμένο chip, με την ασύλληπτη ταχύτητα download των 60 Mbps και upload στα 20 Mbps, είναι το κύριο συστατικό για την παραγωγή μιας συσκευής 4G. Είναι 10 φορές ταχύτερο από την πιο γρήγορη συσκευή 3G HSDPA που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά και μπορεί να κατεβάζει και να αναπαράγει ταυτόχρονα βίντεο HD!

Η LG εντυπωσίασε στο Mobile World Congress, τόσο για τον καινοτομικό χαρακτήρα των τεχνολογιών που παρουσίασε, όσο και στην οικολογική της προσέγγιση, η οποία επιβεβαιώθηκε από το λανσάρισμα συσκευής που λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια. Πρόκειται για μία ηλιακή κονσόλα, τοποθετημένη στο κάλυμμα της μπαταρίας της συσκευής που συγκεντρώνει ηλιακή ενέργεια και φορτίζει την μπαταρία. Παράλληλα λανσάρει συσκευασίες από ανακυκλώσιμα υλικά και μελάνια από σόγια, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για δημιουργία ενός υγιέστερου και καθαρότερου περιβάλλοντος.

Η LG κερδίζει συνεχώς την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, εμφανίζοντας αύξηση των πωλήσεών της στα κινητά κατά 26% (Ευρώπη 2008).