Ο Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Αχιλλέας Κανάρης.

Ο Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Αχιλλέας Κανάρης.

Ο Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Αχιλλέας Κανάρης, μιλά στο techpress.gr για την πορεία της εταιρείας στη χώρα μας, τις τάσεις της αγοράς αλλά και για τα στρατηγικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει πλέον η εξαγορά της hellas online.  

 

 

– Είστε ευχαριστημένος από τα αποτελέσματα και το μερίδιο αγοράς της Vodafone, δεδομένης της παρατεταμένης περιόδου κρίσης που διανύουμε;

Είναι γεγονός ότι από το 2004 και μετά ο κλάδος της κινητής επικοινωνίας έχει βιώσει μια άνευ προηγουμένου πτώση, με τα έσοδα να έχουν μειωθεί περισσότερο από 50%. Το τέλος της προηγούμενης χρονιάς βρήκε τον κλάδο σε καλύτερη θέση, καθώς η πτώση στα έσοδα βελτιώθηκε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και κινήθηκε σε ένα ρυθμό 5 – 6% που είναι μια θετική εξέλιξη, ωστόσο δεν επαναπαυόμαστε.

Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι για όλους εμάς στη Vodafone οι περισσότεροι από 5 εκατ. συνδρομητές μας αποτελούν το μεγαλύτερο κίνητρο για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι και να τους παρέχουμε τις πλέον καινοτόμες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες της αγοράς, τόσο μέσα από τα προγράμματά μας όσο και μέσω άλλων προσφορών που δίνουν τη δυνατότητα στους συνδρομητές μας να επικοινωνούν μέσα από το αξιόπιστο, ποιοτικό και γρήγορο δίκτυο της Vodafone.

 

– Πώς ανταποκρίνεται η Vodafone στη μόδα των tablets, αλλά και στις επερχόμενες νέες τάσεις, όπως αυτή των wearables;

Η Vodafone είναι ταυτισμένη με την καινοτομία και την τεχνολογική πρωτοπορία. Σκοπός μας είναι να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι και για αυτό το λόγο διαμορφώνουμε το μέλλον μέσα από τεχνολογία αιχμής. Τόσο μέσα από τα καταστήματα μας που αποτελούν κορυφαίο προορισμό για smartphones και tablets όσο και μέσα από το ποιοτικό και εκπληκτικά γρήγορο δίκτυό μας δίνουμε τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές μας, να απολαμβάνουν τα οφέλη του mobile internet.

Τα tablets έχουν κατακτήσει μια σημαντική θέση στις επιλογές των καταναλωτών, με συνεχή αύξηση της διείσδυσης στην ελληνική αγορά. Από την πλευρά μας ως Vodafone, από την πρώτη στιγμή, έχουμε δώσει μεγάλη έμφαση στην αγορά των tablets, παρέχοντας μια μεγάλη ποικιλία συσκευών και τιμών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες, στις απαιτήσεις όσο και στις οικονομικές δυνατότητες των πελατών μας. Αρα υπάρχει ένα μεγάλο φάσμα επιλογών για tablets από τη πιο high-end ως την πλέον ποιοτική και οικονομική συσκευή.

Στόχος μας είναι η τεχνολογία να είναι διαθέσιμη και προσιτή, έτσι ώστε να μπορούν όλοι να απολαμβάνουν τα οφέλη της κινητής επικοινωνίας.

Πρόσφατα, παρουσιάσαμε τα νέα Vodafone Smart Tab ΙIΙ 10’’ και 7’’. Τα νέα Vodafone smart tablets προσφέρουν στους χρήστες τους αξεπέραστες επιδόσεις, υψηλή ποιότητα κατασκευής και μοντέρνο σχεδιασμό. Τα Vodafone Smart Tab III παρέχουν στους χρήστες τους ταχεία και εύκολη πρόσβαση στις τελευταίες εφαρμογές, υπηρεσίες, βίντεο και μουσική.

Τα wearables αποτελούν ακόμη μια κατηγορία προϊόντων στην απίστευτα μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ που διαθέτουμε στα καταστήματά μας. Τα wearables είναι μια νέα πρωτοποριακή σειρά από «έξυπνα» αξεσουάρ που μπορούν να «φορεθούν» από τον καταναλωτή, στο χέρι σαν ρολόι ή στη μέση σαν ζώνη ή ακόμα σαν ένα μικρό κόσμημα και μέσω συγκεκριμένων εφαρμογών, συνδέονται και συγχρονίζονται με το smartphone του.

Προϊόντα wearables υπάρχουν ήδη στα καταστήματα Vodafone και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone vodafone.gr/eshop. Στόχος μας είναι να εμπλουτίζουμε διαρκώς την ποικιλία των wearables, προσθέτοντας νέα προϊόντα. Τον τελευταίο χρόνο έχουμε δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο κομμάτι των αξεσουάρ για smartphones, και σήμερα, έχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία, ώστε να είμαστε σίγουροι πως ο καταναλωτής θα βρει τα αξεσουάρ που επιθυμεί.


– Τη χρονιά που μας πέρασε διαπιστώσαμε την επέκταση της γκάμας των Vodafone branded κινητών και προς τη highend περιοχή. Ποια είναι η στρατηγική σας για τις συσκευές που θα κυκλοφορήσουν φέτος;

Αναφορικά με τη στρατηγική μας για τα smartphones, ως μέλος του ομίλου Vodafone, ενός από τους ηγέτες στο χώρο της κινητής επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, συνεργαζόμαστε με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές συσκευών, για να παρέχουμε στον Ελληνα καταναλωτή τις πιο δημοφιλείς συσκευές, ενώ έχουμε εξασφαλίσει και αρκετές αποκλειστικότητες.

Παράλληλα, με την ευρεία γκάμα γνωστών brands κατασκευαστών, διαθέτουμε τα μοναδικά Vodafone smartphones και tablets, που διατίθενται μέσα από το δίκτυο καταστημάτων της Vodafone και συνδυάζουν ένα πακέτο υψηλών επιδόσεων σε πολύ προσιτή τιμή! Η Vodafone παρουσίασε τα Vodafone smart, για όσους θέλουν να γνωρίσουν τον κόσμο των smartphones και tablets και του mobile internet και να συνδυάσουν χαρακτηριστικά υψηλής απόδοσης και χαμηλού κόστους σε ένα ελκυστικό πακέτο! Τα Vodafone branded smartphones είναι μέρος της στρατηγικής μας, το Vodafone Smart 4 max ήταν το πιο πρόσφατο δείγμα, η οποία θα συνεχίσει να ξεδιπλώνεται περαιτέρω. Στη Vodafone, έχουμε θέσει ως στόχο να διαθέτουμε προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Με το Vodafone Smart 4 max, μια μοναδική συσκευή με εξαιρετική ποιότητα και χαρακτηριστικά, δίνουμε ουσιαστικά τη δυνατότητα σε όλους να αποκτήσουν το δικό τους κορυφαίο smartphone και να ανακαλύψουν το μοναδικό κόσμο του mobile internet, σε πολύ προσιτή τιμή. Αυτό που μπορούμε να πούμε στην παρούσα φάση, είναι ότι η εμπιστοσύνη που έχει δείξει το καταναλωτικό κοινό στα Vodafone smart αποτελεί κινητήριο δύναμη για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα προς αυτήν την κατεύθυνση. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να σας εκπλήσσουμε θετικά και στο μέλλον.

 

– Τα πραγματικά… «έξυπνα» κινητά οφείλουν να έχουν εύκολη πρόσβαση στο internet. Θεωρείτε πως η διείσδυση των smartphones στην ελληνική αγορά επιβάλλει ακόμα οικονομικότερο mobile internet;

Μέρα με την ημέρα ολοένα και περισσότεροι συνδρομητές μας απολαμβάνουν τις υπηρεσίες data και mobile internet, πρώτον, διότι αναγνωρίζουν την αξία που έχουν για την καθημερινότητα τους και δεύτερον, διότι είναι προσιτές. Τόσο οι συνδρομητές συμβολαίου όσο και καρτοκινητής έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το πρόγραμμα που τους ταιριάζει και να απολαμβάνουν mobile internet, όπου και αν βρίσκονται μέσα από το αξιόπιστο και γρήγορο δίκτυο της Vodafone.

Σας υπενθυμίζω ότι ανατρέψαμε τα δεδομένα στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας τα Vodafone RED, την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην επικοινωνία μέχρι σήμερα. Με τα Vodafone RED, δώσαμε τη δυνατότητα στους συνδρομητές μας να απολαμβάνουν ξέγνοιαστη επικοινωνία, προς όλα τα δίκτυα και παρά πολλά ΜΒ για σερφάρισμα, χωρίς όρια με κόστος που δε συγκρίνεται με το παρελθόν. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε το πιο ποιοτικό και γρήγορό mobile internet σε όλους τους συνδρομητές μας, μια ευρεία επιλογή τιμών, ώστε να μπορεί ο καθένας να επιλέγει αυτό που ανταποκρίνεται στις δυνατότητές του.

 

– Σε συνέχεια της ένταξης της Hol στον όμιλο της Vodafone, πιστεύετε πως οι εξαγορές και οι συγχωνεύσεις αποτελούν μονόδρομο για το χώρο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια;

H εξαγορά της hellas online είναι μια στρατηγικού χαρακτήρα κίνηση που αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Πρόκειται για μια επένδυση που αντιμετωπίζεται υπό το πρίσμα και την προοπτική της παροχής ακόμη πιο ολοκληρωμένων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές μας. Με τη hellas online είχαμε μια πολύ επιτυχημένη συνεργασία που ξεκίνησε το 2009, η οποία αποτελεί τη βάση, ώστε τώρα, μετά την εξαγορά, να μπορεί να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο, προς όφελος των συνδρομητών, τόσο της Vodafone όσο και της hellas online. Η Vodafone οδηγεί τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά των τηλεπικοινωνιών, όχι μόνο επειδή επενδύει σημαντικά ποσά στη χώρα και στις υποδομές της και συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός νέου τοπίου στο χώρο, αλλά κυρίως επειδή καινοτομεί, εισάγοντας υπηρεσίες και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Η συγκέντρωση σε έναν κλάδο απαιτεί την ωρίμανση των κατάλληλων συνθηκών, όπως αυτές καθορίζονται από το ευρύτερο περιβάλλον αλλά και τον επιχειρηματικό σχεδιασμό. Οι επιχειρηματικές μας κινήσεις του τελευταίου χρόνου εντάσσονται στον ευρύτερο στρατηγικό μας σχεδιασμό να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες, στις οποίες περιλαμβάνονται συνδυαστικά πακέτα συνδρομητικής τηλεόρασης και υπηρεσιών επικοινωνίας.

 

– Ποιες οι ωφέλειες για το μέσο καταναλωτή από αυτές τις επιχειρηματικές κινήσεις, ποια νέα προϊόντα θα δούμε;

Η εξαγορά της hellas online επιταχύνει τη στρατηγική μας για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για την ελληνική αγορά. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των συνδρομητών μας. Τα οφέλη για τους συνδρομητές μας θα είναι πολλαπλά, αφού η Vodafone προτίθεται να παρέχει ακόμη περισσότερες ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας, πληρέστερα προϊόντα και να συνεχίσει να επενδύει σε δίκτυα προηγμένης τεχνολογίας.

Τα χρόνια της συνεργασίας μας με τη hellas online σε συνάρτηση με το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων μας, τα βραβευμένα κέντρα εξυπηρέτησης μας αλλά και το μεγάλο δίκτυο οπτικών ινών της hellas online αποτελούν εγγύηση για τη ποιότητα των υπηρεσιών που θα συνεχίσουμε να παρέχουμε.