Η Toshiba Corporation ανακοινώνει ότι είναι επίσημος χορηγός του Rugby World Cup 2015, ανανεώνοντας την υποστήριξή της στο μεγαλύτερο τουρνουά ράγκμπι -με 48 αγώνες- για τρίτη συνεχόμενη φορά.

TRWC-027Στη διάρκεια του Rugby World Cup 2015 θα γίνουν 48 αγώνες σε Αγγλία και Ουαλία από τις 18 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2015.

Με αυτή τη συνεργασία αναδεικνύεται το εύρος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Toshiba, το οποίο περιλαμβάνει κοινωνικές υποδομές, κλιματισμό, εκτυπωτές για διάφορες χρήσεις, ψηφιακά προϊόντα και συσκευές ιατρικής απεικόνισης.
Παράλληλα, η Toshiba θα υποστηρίξει το τουρνουά, προσφέροντας τα προϊόντα της, όπου είναι απαραίτητα για τη ροή της εκδήλωσης .

Η Toshiba έχει πλούσια ιστορία στο ράγκμπι. Υπήρξε χορηγός στο Rugby World Cup το 2007 και το 2011, ενώ πέρυσι έγινε Επίσημος Χορηγός της ιαπωνικής Εθνικής Ανδρών, την οποία θα υποστηρίξει και στο Rugby World Cup 2015. Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος της Toshiba για το άθλημα είναι ότι διαθέτει τη δική της ομάδα με το όνομα “BRAVE LUPUS”, που αγωνίζεται στη Rugby Top League της Ιαπωνίας. Πολλοί αθλητές από αυτή την ομάδα έχουν εκπροσωπήσει τη χώρα, συμμετέχοντας στην Εθνική της Ιαπωνίας όλα αυτά τα χρόνια.

«Η Toshiba χαίρεται για τη συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας της με το Rugby World Cup» δήλωσε ο κ. Noriaki Hashimoto, Corporate Vice President, Corporate Representative – EMEA της Toshiba Corporation. « Το τουρνουά είναι μία από τις μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις στον κόσμο και θέλουμε να ανταποκριθούμε στο ρόλο μας, μεταδίδοντας τη δύναμη και το πάθος των αγώνων σε περισσότερο κοινό από ποτέ»

Ο επικεφαλής Εμπορικού, Broadcast και Marketing της Rugby World Cup Limited κ. Murray Barnett προσέθεσε: «Η Toshiba πρωταγωνιστεί και καινοτομεί σε πρωτοποριακή υψηλή τεχνολογία και μέσω της ενισχυμένης απήχησης του Rugby World Cup, δουλεύουμε όλοι για να έλθουμε κοντά στους ανθρώπους οποτεδήποτε και οπουδήποτε παρακολουθούν ράγκμπι, το συζητούν ή παίζουν ράγκμπι.

Από την έναρξη και κατά τη διάρκεια του τουρνουά, η Toshiba θα υλοποιήσει διάφορες ενέργειες που σχετίζονται με το ρόλο της και τους θεατές. Σε αυτές τις δραστηριότητες εντάσσεται και η τοποθέτηση περιμετρικών πινακίδων σε κάθε αγώνα της διοργάνωσης, οι οποίες αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου διαφημιστικού προγράμματος.
Η ενέργεια επικεντρώνεται στις περιοχές που είναι πιο δημοφιλές το ράγκμπι δηλαδή Ευρώπη, Ιαπωνία, Ωκεανία και Αφρική.