Η LG ‘ξεμπερδεύει’ με τις οικιακές εργασίες παρουσιάζοντας την έξυπνη νέα σειρά CordZero για μια άνετη εμπειρία καθαρισμού.


lg cordzeroΗ LG Electronics με επίκεντρο τον καταναλωτή, δημιούργησε και παρουσίασε στη έκθεση IFA στο Βερολίνο, τη νέα σειρά CordZeroTM, που αποτελείται από ηλεκτρικές σκούπες για βέλτιστη άνεση και ευκολία, με στόχο να προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη και απολαυστική εμπειρία ακόμα και στον καθαρισμό του σπιτιού.


H επαναστατική σειρά CordZero της LG αποτελείται από ηλεκτρικές σκούπες χωρίς καλώδια, προκειμένου να διευκολύνει ακόμα περισσότερο τις οικιακές εργασίες. Οι νέες σκούπες είναι εξαιρετικά εύχρηστες και σχεδιασμένες ειδικά για να ικανοποιούν τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε χρήστη, ενώ ουσιαστικά κινούνται μαζί του. Η σκούπα CordZeroTM είναι μια ‘παραδοσιακή’ σκούπα με κάδο χωρίς καλώδιο με αποτέλεσμα να ‘ακολουθεί’ τον χρήστη μέσα στο σπίτι παρέχοντας μία πρωτόγνωρη ευελιξία και ευκολία, χωρίς ωστόσο να μειώνεται η ‘δύναμη’ της σκούπας. Επιπλέον, η εναλλακτική έκδοσης της ‘CordZeroTM 2 in 1’ συνδυάζει την παραδοσιακή σκούπα με την ενωμένη χειροκίνητη λαβή, αλλά και την αυτόνομη, αφού μπορεί το χειροκίνητο μέρος της να αποσπαστεί διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τον χρήστη. Η οικιακή λύση της LG δεν σταματά εδώ, καθώς η ‘CordZeroTM for Bedding’ προσφέρει την ιδανική λύση για τον αποτελεσματικό καθαρισμό των κρεβατιών και των σκεπασμάτων, ενώ με την ‘HOM-BOT Square’ την πρώτη ρομποτική σκούπα που καθαρίζει μόνη της, ολοκληρώνεται η οικιακή λύση που προσφέρει η LG Electronics.


Οι νέες σκούπες της σειράς CordZero διαθέτουν μπαταρίες με μεγάλη διάρκεια και έχουν δημιουργηθεί με στόχο να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία του οικιακού καθαρισμού και να προσφέρουν ευκολία και αποτελεσματικότητα. Σε έναν κόσμο όπου η φορητότητα διευρύνεται συνεχώς, η LG ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον πήχη, παρουσιάζοντας σκούπες που όχι μόνο δεν διαθέτουν καλώδια, αλλά επιπλέον χάρη στον εργονομικό τους σχεδιασμό προσφέρουν εύχρηστες λειτουργίες στους καταναλωτές. Η νέα σειρά υπογραμμίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη στρατηγική της LG να δημιουργεί προϊόντα με προηγμένη τεχνολογία και με βάση τον άνθρωπο, στοχεύοντας στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας και τελικά της ζωής του χρήστη.


Οι περισσότερες εταιρίες τεχνολογίας θέλουν τα προϊόντα τους να είναι η πρώτη επιλογή στη νοοτροπία των καταναλωτών. Για την LG, ο καταναλωτής και οι επιθυμίες του αποτελούν το σημείο εκκίνησης και φέρνοντας το χρήστη αντιμέτωπο με όλες αυτές τις επιλογές, βρέθηκε μπροστά στην πρόκληση, την οποία και αποφάσισε να πάρει, και να κάνει την προηγμένη τεχνολογία φιλική και εύχρηστη.