Η ATCOM υλοποίησε το νέο e-shop της ΙΚΕΑ, του Ομίλου Fourlis, καθώς η εταιρεία θέλοντας να δώσει πρόσβαση στα προϊόντα της σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές, επεκτάθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.


atcom logo 2014Πιο συγκεκριμένα, από τις 25 Αυγούστου οι καταναλωτές που επισκέπτονται το ανανεωμένο ikea.gr μπορούν να πραγματοποιήσουν αγορές, να φτιάξουν λίστα αγαπημένων, να πάρουν ιδέες και να συνθέσουν τους δικούς τους συνδυασμούς, μέσα από 6.000 προϊόντα.


Η ATCOM αξιοποιώντας τo e-store add-on του Netvolution ™ WCM, ανέπτυξε ένα e-shop που συμβαδίζει με την αγοραστική εμπειρία και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει η ΙΚΕΑ στα φυσικά καταστήματά της, καλύπτοντας ταυτόχρονα την ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για εξυπηρέτηση από πολλαπλά κανάλια.


Ο κ. Κώστας Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM, δήλωσε: “Είμαστε πολύ ευτυχείς που η ΙΚΕΑ επέλεξε την Atcom ως συνεργάτη για να εισέλθει στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μία τέτοια αλυσίδα καταστημάτων οικιακού εξοπλισμού και επίπλων με καταστήματα σε όλο τον κόσμο έχει υψηλότατες και σύνθετες απαιτήσεις γι αυτό και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το τελικό αποτέλεσμα.”