Τα videos επικεντρώνονται στα κορυφαία χαρακτηριστικά του LG G3 καθώς και στον κομψό και μοντέρνο σχεδιασμό του.


lg g3 logoΠροκειμένου να παρουσιάσει την απλότητα του G3 στο να αναπαράγει ήχο, να παίρνει φωτογραφίες και να τραβά video σε φυσικό περιβάλλον, η LG Electronics (LG) προχώρησε στην έκδοση τριών online videos με πρωταγωνιστές τρεις star του καναλιού YouTube: το αθλητικό και ψυχαγωγικό γκρουπ από την Αυστραλία “Dude Perfect”, τον Βραζιλιάνο κιθαρίστα και παραγωγό ταινιών “MysteryGuitarMan” και το Αμερικάνικο γκρουπ παραγωγής ταινιών “Wong Fu Productions”. Τα videos είναι διαθέσιμα για προβολή στα YouTube κανάλια των παραπάνω διαδικτυακών διασημοτήτων, αλλά και στο επίσημο YouTube κανάλι της LG, LG Mobile YouTube Channel (www.youtube.com/LGMobile).


Το κάθε video, που έχουν ήδη παρακολουθήσει χιλιάδες χρήστες από όλο τον κόσμο, δείχνει τους διάσημους χρήστες του YouTube να χρησιμοποιούν το νέο smartphone G3 με ενδιαφέροντα και διασκεδαστικό τρόπο, δίνοντας έμφαση στις επιδόσεις του:


Στο video του “Dude Perfect” με τίτλο “Office Trick Shots”, γίνεται λήψη πλάνων δράσης και λήψεις selfies με G3, προβάλλοντας τη δυνατότητα του νέου smartphone να τραβά video σαν κανονική ταινία και την πεντακάθαρη λήψη της κάμεράς του.


Ο “MysteryGuitarMan” δίνει ζωή στην απαράμιλλη ποιότητα ήχου και εικόνων του G3, παρουσιάζοντας τη λειτουργία ασφάλειας ‘Knock CodeTM’ της LG στο video με τίτλο “Invisible Musician”. Κάθε ήχος του video του MysteryGuitarMan έχει δημιουργηθεί με τη χρήση του LG G3.


Το συγκρότημα “Wong Fu Productions” υπογραμμίζει τη λειτουργία Smart Notice, την εύχρηστη θήκη Quick Circle, αλλά και το μεταλλικό, λαμπερό φινίρισμα του G3 στο σύντομο χιουμοριστικό video με τίτλο “The Best Third Wheel in the World”.


Με τους συνολικούς fanς των γκρουπ αυτών να ξεπερνούν τα 8 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, οι stars του YouTube είναι σίγουρο ότι θα συνεχίζουν να επεκτείνουν τη φήμη του νέου LG G3, το οποίο ήδη λαμβάνει διθυραμβικές κριτικές από τεχνολογικά και καταναλωτικά μέσα. Επιπλέον, ο διαδικτυακός, viral χαρακτήρας των νέων αυτών videos αναμένεται να αυξήσει την προβολή του G3 σε ένα ολοκαίνουργιο κοινό.


«Οι πρεσβευτές του LG G3 τόνισαν με ακόμα καλύτερο τρόπο τα πολύπλευρα χαρακτηριστικά και το σχεδιασμό του G3», δήλωσε ο Dr. Jong-seok Park, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην LG Electronics Mobile Communications Company. «Οι αγαπημένοι των fans του YouTube θα αναδείξουν καλύτερα σε ένα παγκόσμιο κοινό τα προτερήματα του G3, όπως το σχεδιασμό του, την κάμερα και το UX μέσω ρεαλιστικής απεικόνισης της χρήσης του, αποδεικνύοντας τελικά την υπεροχή του».